Zdrowy tryb życia o sprawny penis [Shorty MH]

Penis jest pewnego rodzaju papierkiem lakmusowym stanu, w jakim znajduje się Twój organizm. Jeśli zaczyna szwankować, może to oznaczać poważniejsze problemy. 

penis, zdrowy penis, zdrowe nawyki shutterstock.com

Niektóre kobiety twierdzą, że życie faceta obraca się wokół penisa. Możemy się oburzać, że to niesprawiedliwe, ale prawda jest taka, że większość naszych codziennych czynności wpływa na tę część ciała – od treningów po sen. Dlatego trzeba wiedzieć, co można zrobić jeszcze lepiej, aby Twój przyjaciel był zdrowy i zadowolony z życia.

REKLAMA

Ćwicz trzy razy w tygodniu: biegaj, podnoś ciężary; zależy, co lubisz. Ćwiczenia pomagają zachować elastyczność i zdrowie naczyń krwionośnych. Jest to szczególnie ważne w przypadku penisa, w którym znajdują się jedne z najdrobniej-szych naczyń w ciele. Jeśli nie są w stanie dostarczać krwi, nie będzie erekcji – proste.

Jeśli miewasz problemy z erekcją, zbadaj swoje serce: mężczyźni z zaburzeniami erekcji są w grupie ryzyka chorób kardiologicznych. Do higieny wystarczy woda i delikatny żel do mycia (może być taki dla dzieci). Większość penisów nie lubi innych kosmetyków, typu krem nawilżający. Ale lepiej samemu przetestować, co daje Ci komfort.

Nie przeginaj z pornografią, bo to rodzi stres. Urolodzy są zaniepokojeni tym, jak oglądanie pornografii negatyw-nie wpływa na ich pacjentów: wielu z nich uważa, że rozmiary ich penisa, tak jak i możliwości, są niewystarczające. Niektórzy mężczyźni nawet wydają majątek, że-by to zmienić. Warto zawsze przypomnieć sobie, że przeciętny penis w stanie wzwodu ma ok. 12-13 cm długości i że zdrowe penisy, zdolne do wspaniałego seksu, wy-stępują we wszystkich rozmiarach.

Zwróć też uwagę na tę banalną czynność, jaką jest oddawanie moczu. Jest to istotne zadanie penisa i przyglądając się strumieniowi moczu i swoim odczuciom, możesz wykryć chorobę: na przykład krew w moczu może oznaczać, że masz kamienie w nerkach. Wysiłek lub uczucie, że nie możesz opróżnić pęcherza do końca, sygnalizują infekcję lub problemy z prostatą. Jeśli zauważysz coś niepokojącego, lepiej skonsultuj się z urologiem.

Śpij wystarczająco długo, na tyle aby porządnie zregenerować organizm. Przewlekłe niedosypianie może powodować spadek testosteronu, co natychmiast odbija się na libido i zdolności do erekcji. Bezsenność powoduje również przyrost tkanki tłuszczowej, a dodatkowy tłuszcz przekształca testosteron w estrogen (żeński hormon płciowy), więc trudniej utrzymać zdrowy poziom testosteronu.

REKLAMA