[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Zdrowie seksualne - 13 małych patentów

Płodność, erekcja, forma w łóżku – to wszystko jest niezwykle ważne w życiu mężczyzny. Może warto o to zadbać?

1. Wymiana oleju

Higiena krocza jest niezbędna, ale detergenty mogą powodować podrażnienia, a nawet wywołać zapalenie żołądzi i napletka. Zamiast mydła możesz użyć emolientowego olejku pod prysznic.

Źródło: BMJ

REKLAMA

2. Siła z lędźwi

Popeye miał rację: szpinak daje supermoce. Zawarty w szpinaku kwas foliowy pomaga utrzymać dłuższą erekcję.

Źródło: Andrologia

ZOBACZ: Jajka ze szpinakiem - 100% mocy dla mięśni

3. Mała czarna

Udowodniono, że dwie do trzech filiżanek kawy dziennie zmniejszają problemy z erekcją.

Źródło: Plos One

4. Podnieś to

Trening siłowy, ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczeń wielostawowych, podnosi poziom testosteronu i libido.

Źródło: Journal of Strength and Conditioning Research

5. Poćwicz

Ćwiczenia Kegla pomagają też facetom – wzmocnione mięśnie dna miednicy zapobiegają problemom z układem moczowym.

Źródło: Campbell-Walsh Urology

6. Pomocna dłoń

10-letnie badania wykazały, że częstsza ejakulacja jest powiązana z niższym ryzykiem zachorowania na raka prostaty.

Źródło: European Urology

PRZECZYTAJ: Rak prostaty - minimalizuj ryzyko

7. Lepsze spojrzenie

Karotenoidy, które znajdziesz w marchwi, mogą zwiększyć płodność. Ponadto będziesz lepiej widzieć, co robisz w łóżku.

Źródło: ASRM

8. Na kolanach

Kładąc laptopa na kolanach, podnosisz temperaturę moszny o 2,5 stopnia i redukujesz rezerwę nasienia.

Źródło: Human Reproduction

9. Na kozetce

Badania potwierdzają, że terapia psychologiczna jest skuteczniejszym narzędziem podnoszenia samooceny niż powiększanie penisa.

Źródło: Sexual Medicine Reviews

10. Zgaś pragnienie

Palenie papierosów obniża liczbę plemników oraz poziom testosteronu.

Źródło: Boston University School of Medicine

11. Nie ciśnij ich

Twoje narządy płciowe są „na zewnątrz”, by możliwa była kontrola ich temperatury. Wybierz luźniejsze bokserki, by nie przegrzewać jąder i nasienia.

Źródło: Human Reproduction

12. Problemy z ciśnieniem

Zauważyłeś u siebie osłabienie siły strumienia moczu? To może być oznaka przerośniętej prostaty. Warto wówczas wybrać się do lekarza.

Źródło: Plos One

13. Kąty

Rozpryski z pisuaru rozprzestrzeniają bakterie na Twoich spodniach. Minimalizuj je strumieniem o kącie poniżej 45 stopni.

Źródło: American Physical Society

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA