[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Więcej hormonu wzrostu (HGH): 4 sposoby

Ilość wydzielanego hormonu wzrostu zaczyna się stopniowo zmniejszać po okresie dojrzewania. Możesz jednak spowolnić ten proces, dbając o zdrowie i formę. Te strategie pomogą Ci podtrzymać produkcję HGH. 

facet, mięśnie Potraktuj nasz pojedynek czysto akademicko. Najlepiej przecież łączyć trening kardio z treningiem siłowym. Wówczas wszystkie te zdrowotne zalety wrzucisz do jednego wora. 
Daj sobie w kość

Najlepszym sposobem na zwiększenie produkcji HGH jest trening. "Liczy się nie jego czas, tylko jego intensywność: zarówno w przypadku kardio, jak i siłowego" – podkreśla prof. Arthur Weltman z University of Virginia. Radzi, by przy tym pierwszym trening trwał 45 minut w tempie, które uważasz za wysokie (2 razy w tygodniu). Przy ćwiczeniach siłowych skup się, by przechodzić od jednego do drugiego bez przerwy na odpoczynek. Weltman radzi, by używać ciężarów, które pozwalają na wykonanie ośmiu powtórzeń (ok. 75% ciężaru maksymalnego). Rób 2 treningi w tygodniu.

Nie wierz w cuda

Są badania wskazujące, że niektóre suplementy, zwłaszcza L-arginina, mogą podnosić poziom HGH. "Trzeba by jednak jeść tuzin tabletek dziennie, a na dodatek trening jest skuteczny tak samo albo bardziej" – przekonuje dr Mark Moyad z University of Michigan Medical Center. Nie warto marnować pieniędzy.

REKLAMA

facet w siłowni fot. Shutterstock
Chłód w sypialni

Hormon wzrostu jest wydzielany w czasie snu, więc zarywając noce, nie dajesz organizmowi szansy na przystąpienie do działania. Nie wystarczy jednak położyć się późno i spać do południa. "Produkcja wzrasta, gdy śpi się dużo w pierwszej połowie nocy" – mówi dr Michael Grandner z University of Arizona. Radzi, by obniżyć termostat do 18-20 ºC, bo chłód pomaga przejść szybciej do głębszych faz snu.

Tłusta pułapka

Im więcej tłuszczu brzusznego, tym bardziej spada produkcja hormonu wzrostu. Sposób? "Zamień przetworzone węglowodany na zdrowe tłuszcze, dzięki czemu będziesz mieć pod kontrolą insulinę" – radzi prof. David Ludwig z Harvard School of Public Health. 

MH 06/2016

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij