[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Suplementy przyszłości - co poprawi wydolność?

Niektóre z nich nie są do końca przebadane, ale w niedługiej przyszłości się to zmieni. Już niedługo to właśnie te suple mogą pomagać nam w treningu.

Hornet Juice (VAAM)

Podobno ten syntetyczny odpowiednik wydzieliny gigantycznych szerszeni opóźnia wydzielanie kwasu mlekowego i podnosi VO2 max. Szerszenie potrafią na tym paliwie pędzić 40 km/h przez dwie godziny. Uwaga, środek nie jest jeszcze dokładnie przebadany.

ZOBACZ: Najlepsze suplementy diety dla mężczyzny

REKLAMA

HMB

Znany wszystkim bywalcom siłowni metabolit leucyny odpowiadającej za proces budowania masy mięśniowej. Najbardziej widoczne efekty daje u początkujących, ale i doświadczeni skorzystają – pomaga zachować już wypracowane mięśnie i zmniejsza procesy zapalne.

Kolagen

To białko jest kluczowym elementem tkanki łącznej, stawów i ścięgien. Niestety, z wiekiem produkcja kolagenu maleje, a ryzyko kontuzji rośnie. Dosypuj sobie do szejka kolagen typu 2 – jedno z badań wykazało, że w dawce 40 mg dziennie zmniejsza potreningowy ból stawów.

PRZECZYTAJ: Skąd się biorą choroby stawów?

Fenyloalanina

Ten aminokwas, zażyty 30 minut przed treningiem, potrafi przyspieszyć proces spalania tłuszczu, ale to niejedyna zaleta tej substancji. Wyniki badania opublikowanego w „Journal of Neural Transmission” wskazują, że fenyloalanina ma też właściwości przeciwdepresyjne. Są powody do radości.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA