[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.3

Sposób na energię: wieczór

Wieczór to pora dla Ciebie, więc nie pozwól, by brak energii zwalił Cię z nóg. 

Energia wieczorem Kawa to nie jedyny sposób na szybką dawkę energii wieczorem.

20:00 Pora relaksu

Jeśli po całym dniu jesteś nadmiernie pobudzony lub podenerwowany, zjedz posiłek, który pozwoli Ci się rozluźnić, przyjemnie wypełni żołądek i będzie „ważył” nie więcej niż 1000 kcal. Wybierz coś z drobiu (najlepiej indyka, który ma mało tłuszczu), ponieważ ptasie mięso jest bogate w tryptofan – aminokwas, który podnosi poziom serotoniny, hormonu działającego relaksująco i pomagającego zasnąć. Mleko również zawiera tryptofan, więc rady naszych babć, aby przed pójściem do łóżka wypić szklankę ciepłego mleka, są w pełni uzasadnione.

20:30 Przeprogramuj się

Oczywistym sygnałem, że przemęczenie zaczyna rujnować Ci życie, jest to, że nie masz ochoty nawet na rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność. Vera Peiffer, psychoterapeutka i autorka książki „Myśl pozytywnie”, radzi, aby w takim momencie usiąść wygodnie, zamknąć oczy i cofnąć się myślami do czasów, kiedy czułeś się szczęśliwy i zmotywowany do działania. Przypomnij sobie, jak się wtedy dobrze czułeś. Teraz pomyśl o czymś, co w przyszłości sprawi, że poczujesz się naprawdę fajnie. Cokolwiek to będzie – zrób to i ciesz się tym.

REKLAMA

21:30 Poczuj moc w łóżku

Nie musisz wspomagać się viagrą, wystarczy banan, który jest pełen szybko przyswajalnych węglowodanów i potasu wspomagającego mięśnie. Jedno i drugie przyda się podczas miłosnych zapasów.

23:00 Bite osiem godzin snu

Dobre filmy, które lecą w telewizji koło północy, nagraj na wideo lub DVD – nie zarywaj dla nich nocy i porządnie się wyśpij. Poświęć na sen osiem godzin. „Każda godzina snu mniej oznacza, że następnego dnia Twój poziom IQ będzie niższy o jeden punkt” – wyjaśnia prof. Stanley Coren, autor książki „Złodzieje snu”. Jeśli często się nie wysypiasz, spadek ilorazu inteligencji będzie coraz większy. A chyba nie chcesz po tygodniu zamienić się w chorobliwie blade, powłóczące nogami i bełkoczące bez sensu zombie z sinymi worami pod oczami? Dobranoc! 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij