[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Pożegnaj stres, czyli jak wrzucić na luz

Naukowcy z Yale twierdzą, że stres przeszkadza gubić balast. Pomożemy Ci się rozluźnić. 

Mężczyzna w stroju narciarskim fot. shutterstock.com
7:00 Wypij smoothie

Niemieccy badacze odkryli, że spora dawka witaminy C pomaga radzić sobie ze stresem. Zacznij dzień od smoothie z pietruszką, cytryną i kiwi. Jeśli znajdziesz, wrzuć też do blendera papaję. Tak fit jeszcze nigdy nie byłeś.

13:00 Dbaj o białko

"British Journal of Nutrition" informuje, że białko pomaga regulować wydzielanie hormonów stresu. Staraj się, by proteiny z różnych źródeł (drób, wołowina, ryby, nabiał) były obecne w każdym posiłku.

15:00 Klik, klik, klik

Nie bądź taki poważny i kliknij w link, który wysyła Ci kumpel. Przeprowadzone na uniwersytecie Loma Linda badanie pokazało, że oglądanie zabawnych wideo obniża poziom kortyzolu, hormonu stresu, który nie tylko powoduje odkładanie tłuszczu, ale też może przeciwdziałać efektom Twojej pracy w siłowni. Niech przekona Cię chociaż ten drugi argument.

19:00 Nie zmywaj się

Badania pokazują, że jasny podział obowiązków domowych mocno wpływa na harmonię w związku, a ta przekłada się na redukcję stresu. Nie zmywaj się, gdy trzeba zmyć naczynia, szoruj pokład marynarzu.

21:00 Weź pigułkę

Odpowiednia dawka kwasów omega-3 pomaga pokonać stres, ale jeśli nie jesz ryb, trudno dostarczyć ją w jedzeniu. Pomyśl o suplementach, jeśli skręca Cię na myśl o rybnym smaku - wybierz kapsułki.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij