[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Podwozie mężczyzny: instrukcja obsługi

Witamy w wielkiej rodzinie właścicieli penisów. Korzystając z motoryzacyjnych analogii, przekażemy Ci całą wiedzę, jaką musisz mieć o swojej bezcennej maszynerii. Dzięki tej szczegółowej instrukcji przez długie lata będziesz cieszył się bezawaryjną eksploatacją swego egzemplarza.
Cud inżynierii, którym dysponujesz, wymaga tankowania tylko wysokooktanowego paliwa z niską zawartością tłuszczu i dużą ilością błonnika. (fot. Aspect3D 2011/shutterstock.com)
Przed użyciem przeczytaj uważnie przedstawiony poniżej opis wyposażenia, instrukcję obsługi i zalecenia eksploatacyjne. Nieprzestrzeganie ich może skutkować poważnymi uszkodzeniami. Wszelkie awarie zgłaszaj lekarzowi, pamiętaj, że on został odpowiednio przeszkolony i dysponuje oryginalnymi częściami zamiennymi. A tylko takie mogą Ci zapewnić trwałą satysfakcję.

Obsługa

Twój penis ma trzy podstawowe umiejętności:

1. Odprowadza mocz. Wewnątrz penisa przebiega cewka moczowa, czyli cieniutki przewód połączony z pęcherzem. Kiedy pęcherz jest pełny, pojawia się uczucie parcia - wiesz wtedy, że czym prędzej trzeba zjechać na pobocze. Po uwolnieniu z pęcherza, mocz spływa cewką moczową i wylatuje na zewnątrz, by - zdaniem większości matek i żon - ostatecznie wylądować na podłodze koło muszli klozetowej.

Rolę zaworów kontrolujących wypływ moczu pełnią dwa zwieracze cewki moczowej. To właśnie jeden z nich napinasz, kiedy chcesz przerwać oddawanie moczu. (Mięsień ten można też wykorzystywać do powstrzymywania orgazmu. Szerzej o tym zagadnieniu w rozdziale "Rozwiązywanie problemów").

2. Sztywnieje, dzięki czemu można wprowadzić go do pochwy w czasie stosunku. Za wzwód odpowiada mechanizm hydrauliczny ze sterowaniem neuronowym. Wewnątrz penisa znajdują się dwie komory, które pod wpływem stymulacji wypełniają się krwią, wskutek czego penis powiększa się i twardnieje. Jeżeli stymulacja ustaje lub następuje wytrysk, krew odpływa z komór i penis ponownie zmniejsza się i wiotczeje. W zależności od wieku urządzenia, gotowość do ponownej erekcji pojawia się po pewnym czasie - od kilku minut aż do całego dnia. Około 1/3 penisa jest ukryta wewnątrz ciała. Przyczepiona do dolnej części miednicy, działa jak kotwica - pomaga utrzymać równowagę penisa w czasie wzwodu.

3. Umożliwia wstrzyknięcie nasienia do pochwy. Plemniki są produkowane w jądrach, stamtąd przechodzą do najądrzy, gdzie dorastają im witki, czyli ogonki umożliwiające później swobodne pływanie. Gotowe plemniki są przechowywane w pęcherzykach nasiennych i nasieniowodach. Te cieniutkie przewody są mocno poplątane i, zahaczając po drodze o gruczoł krokowy, uchodzą do cewki moczowej.

Kiedy wrzucasz najwyższy bieg, plemniki mieszają się z wydzieliną gruczołu krokowego i sąsiadujących z nim pęcherzyków nasiennych. W trakcie stosunku powstała w ten sposób półpłynna substancja, czyli ejakulat (nasienie), oczekuje w gotowości. Kiedy orgazm się zbliża, następuje zamknięcie ujścia pęcherza, co zapobiega przedostaniu się moczu do ejakulatu. Ostatecznie, w trakcie orgazmu nasienie jest wyciskane pod wpływem serii gwałtownych skurczów i przez cewkę moczową wylatuje na zewnątrz.

Uruchamianie

Wbrew pozorom, stacyjka zapłonu seksualnego wcale nie tkwi między nogami, lecz w głowie. Mózg jest największym organem seksualnym człowieka. Wysyła impulsy nerwowe, które sprintem pokonują cały rdzeń kręgowy i docierając do członka, budzą go ze snu.

1 2 3 ... 6
STRONA 1 z 6

Komentarze

 (6)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij