[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Naturalne pobudzacze: południe w pracy

Południe, środek dnia w pracy. Twój mózg ma prawo odmawiać posłuszeństwa i zamiast myśleć o dopinaniu projektów, ucieka myślami w kierunku wygodnego łózka i krótkiej drzemki. Przeciwdziałaj temu!

Brak energii w pracy

12:00 Rybka zamiast spaghetti

Nie zamawiaj jedzenia z firm cateringowych. Unikaj makaronów i ziemniaków – „zachęcają” one mózg do wydzielania wywołującej senność serotoniny, więc po południu będziesz ospały jak miś koala. Zamiast tego zrób sobie coś z łososiem albo tuńczykiem – kwasy omega-3 i selen, w które bogate są te ryby, poprawią Twoją koncentrację. Zamiast ryb może być grillowany kurczak. Dostarczy Ci on zapas aminokwasów, które również mogą być zamienione na energię. Jeśli jesz trzy posiłki dziennie, drugie śniadanie nie powinno mieć więcej niż 700-1000 kcal.

13:00 Okno szeroko otwarte

Bez względu na to, jak komfortowe warunki masz w swoim miejscu pracy (ekspres do kawy w zasięgu ręki i widok na sekretarkę, która lubi bluzki z dużym dekoltem), jeśli to możliwe – wyjdź z biura na przerwę. Podczas badań nad tzw. syndromem chorego budynku ustalono – 57% przebadanych pracowników stwierdziło, że przebywanie w biurze sprawia, iż zapadają w coś na kształt letargu. Inny sposób, aby zamknięcie w czterech ścianach nie sprawiło, że powieki zaczną Ci niemiłosiernie ciążyć to otwarcie szeroko okna. Zwłaszcza zimą, gdy centralne ogrzewanie wysusza bardzo powietrze, co osłabia Twoje zdolności umysłowe. Nie pozwól, aby temperatura w pomieszczeniu znacznie przekroczyła albo była wyraźnie niższa niż 19-20 stopni.

REKLAMA

14:00 Spacerkiem po korytarzu

Wstań z krzesła, jeśli cały dzień w pracy spędzasz na siedząco, i zrób sobie krótki spacer, aby rozprostować kości. Jeśli pracujesz przed komputerem, co 20 minut oderwij wzrok od ekranu i zaaplikuj oczom małą gimnastykę, patrząc na zmianę na przedmioty położone blisko i daleko od Ciebie.  

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij