Moc imbiru i probiotyków - chudnij na zdrowie

Ścieraj go do potraw i pij pochodzącą z niego herbatę, a ujrzysz mięśnie brzucha wyłaniające się spod okrywającej je warstwy tłuszczu. A co do probiotyków - nie wszystkie bakterie mają potwierdzone działanie probiotyczne, więc wybieraj te wypisane w artykule. 

imbir fot. Shutterstock
fot. Shutterstock

Probiotyki typu Pro

REKLAMA

Na opakowaniach produktów powinieneś wypatrywać poniższych nazw.

L. Helveticus

Ta kultura bakterii, używana przy produkcji szwajcarskich serów, ma poprawić jakość snu oraz go przedłużać.

L. Acidophilus

Lactobacillus acidophilus wspomaga trawienie. Niektóre badania wskazują też, że może pomagać regulować poziom cholesterolu.

L. Rhamnosus GG

Ten szczep wspiera układ odpornościowy, pomaga radzić sobie z alergiami, może też wpływać na poziom cukru we krwi.

B. Lactis

Bifi dobacterium lactis m.in. pomaga organizmowi przyswajać witaminy oraz minerały, a także redukuje stany zapalne.

MH 06/2016

 

STRONA 2 z 2
Zobacz również:
Sportowcy włączają w swoje treningi interwały, bo HIIT prowadzi do wzrostu VO2max. A co, jeśli poprzestaniemy na samych interwałach? Czy kilkuminutowe treningi o bardzo dużej intensywności mogą być tak samo skuteczne, jak te klasyczne, trwające kilkadziesiąt minut?
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA