[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Moc imbiru i probiotyków - chudnij na zdrowie

Ścieraj go do potraw i pij pochodzącą z niego herbatę, a ujrzysz mięśnie brzucha wyłaniające się spod okrywającej je warstwy tłuszczu. A co do probiotyków - nie wszystkie bakterie mają potwierdzone działanie probiotyczne, więc wybieraj te wypisane w artykule. 

imbir fot. Shutterstock
W menu przed treningiem przeważnie pojawiają się białko i węglowodany, często w towarzystwie kawy. Rzadko jednak znajduje się w nim imbir. A szkoda. Badania naukowców z Konkuk University w Południowej Korei wskazują, że zamiast małej czarnej, a właściwie obok niej, możesz wypić herbatę imbirową.

Zawarte w niej składniki sprawiają, że w ciągu pierwszych 20 minut treningu mocniej korzystasz z zapasów tłuszczu, a mniej ze zgromadzonych węglowodanów. Dzięki temu nie tylko spalasz więcej balastu, ale na dodatek zostaje Ci więcej glikogenu na dalszą część treningu. 

Łyżeczka imbiru w połączeniu z treningiem siłowym pomaga spalić nawet 4 kg tłuszczu w ciągu 10 tygodni.

 

STRONA 1 z 2

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij