Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Moc imbiru i probiotyków - chudnij na zdrowie

Ścieraj go do potraw i pij pochodzącą z niego herbatę, a ujrzysz mięśnie brzucha wyłaniające się spod okrywającej je warstwy tłuszczu. A co do probiotyków - nie wszystkie bakterie mają potwierdzone działanie probiotyczne, więc wybieraj te wypisane w artykule. 

imbir fot. Shutterstock
W menu przed treningiem przeważnie pojawiają się białko i węglowodany, często w towarzystwie kawy. Rzadko jednak znajduje się w nim imbir. A szkoda. Badania naukowców z Konkuk University w Południowej Korei wskazują, że zamiast małej czarnej, a właściwie obok niej, możesz wypić herbatę imbirową.

Zawarte w niej składniki sprawiają, że w ciągu pierwszych 20 minut treningu mocniej korzystasz z zapasów tłuszczu, a mniej ze zgromadzonych węglowodanów. Dzięki temu nie tylko spalasz więcej balastu, ale na dodatek zostaje Ci więcej glikogenu na dalszą część treningu. 

Łyżeczka imbiru w połączeniu z treningiem siłowym pomaga spalić nawet 4 kg tłuszczu w ciągu 10 tygodni.

 

STRONA 1 z 2

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij