[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.4

Kompleksowy trening Twojego mózgu

Jest tylko jedno narzędzie, które pozwoli Ci zmienić życie na lepsze. Nie, to nie penis. Mowa oczywiście o mózgu. Zobacz, jak używać głowy, by wzmocnić kreatywność, zmniejszyć stres, a nawet budować mięśnie. Oto kompleksowy trening Twoich szarych komórek.

Kompleksowy trening Twojego mózgu fot. Maksim Kabakou 2015/Shutterstock
5 dróg, aby poprawić swoje IQ

1. Zmieniaj tytuły

Raz w miesiącu zmieniaj prasę. Na Ink drop.net znajdziesz informacje od Zimbabwe po Afganistan.

 

 

2. Neurony karm kreatyną

Kreatyna, używana do budowy mięśni, poprawia też pamięć. Wystarczy 5 gramów dziennie, by zauważyć efekty.

3. Gra + Real = wzrost IQ

Graj w scrabble z prawdziwymi przyjaciółmi, a nie na FB. Realna rywalizacja podnosi inteligencję.

4. Pamiętaj o kardio

Trzy razy w tygodniu wsiądź na rower lub pobiegaj – poprawisz zdolności werbalne nawet o 50%.

5. Bądź wierny zapachowi

Studenci, którzy używali tego samego zapachu w czasie wykładów i na egzaminach, osiągali lepsze wyniki w testach.  

Trenując mózg, poprawisz swój sześciopak

Patrz, jak rosną

Postaw na biurku kwiatka. Dowiedziono naukowo, że zieleń podnosi próg bólu. To znaczy, że w siłowni wyciśniesz więcej.

Wyobraź sobie

Zanim podniesiesz sztangę, wyobraź sobie, że waży mniej. W ten sposób łatwiej zrobisz więcej powtórzeń.

Myśl i ćwicz

Gdy w siłowni ostro ćwiczysz, myśl o tym, że budujesz mięśnie – wg Cleveland Clinic, siła mięśni będzie wtedy o 35% większa.

Przeformułuj tremę

Zamiast myśleć, że trema Cię zjada, pomyśl, że to znak gotowości do działania.

Arytmetyka na ból

Gdy ból staje się nie do zniesienia, zrób kilka obliczeń w głowie lub policz do 10 – odczucie bólu stanie się mniej dotkliwe.

7 patentów, by pomóc motywacji

1. Umysł na torze

Siła woli ma ograniczone zasoby. W określonym czasie realizuj jeden cel. W ten sposób zachowasz zapasy na pozostałe.

2. ABS motywuje

Siedząc za biurkiem, napinaj mięśnie brzucha. Im częściej to robisz, tym lepiej się kontrolujesz.

3. Nie patrz na Beckhama

Bez względu na to, jaki cel sobie wyznaczasz, musi on być realistyczny. Chcesz dobrze wyglądać – naśladuj kumpla z siłowni, a nie gwiazdy telewizji.

4. Bądź dobrym kumplem

Zamiast patrzeć, jak nowy sobie nie radzi – pomóż mu. Badania pokazują, że jeśli robimy coś dobrego, motywacja rośnie.

5. Określ realny czas

Umysł jest mistrzem ostatniej prostej. Mów: „Schudnę 1 kg w tygodniu”, a nie „15 kg w ciągu roku”. Wytrwasz, gdy cel jest blisko mety.

6. Uśmiech proszę!

Szczery uśmiech powoduje, że odbierają Cię jako godnego zaufania – podał „Journal of Nonverbal Behavior”. Ten pozytywny feedback wzmacnia motywację.

07. Racjonalizuj

Łatwiej wytrwać w postanowieniu, jeśli kierujesz się informacją, a nie emocjami. Chcesz rzucić palenie – myśl o chorobach, jakie wywołuje, a nie o przyjemności z palenia.

1 2 3
STRONA 1 z 3

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij