[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Jazda na rowerze a serce - zdrowotne ciekawostki MH

Że rower jest dobry dla serca, to żadne odkrycie. W końcu nie bez powodu w każdej siłowni rowery znajdują się w strefie kardio. Pytanie tylko, jak dobry. Dziś już wiemy konkretnie. 

Jazda na rowerze, zdrowe serce Wystarczy pół godziny pedałowania dziennie, żeby zmniejszyć ryzyko zawału o 18%.

Rower na zdrowie

Nie musisz zaraz iść na spinning czy zapisywać się na co drugi Bike Maraton w tym sezonie, żeby wzmocnić serce. Najnowsze badania wykazały, że wystarczy pół godziny jazdy rowerkiem, np. dojazd do pracy albo popołudniowa przejażdżka po parku, żeby wzmocnić pompę krwi.

Badanie na 45 000 pacjentów wykazało, że ci, którzy regularnie jeździli rowerem, w ciągu 20 lat mieli zawał serca od 11 do 18% rzadziej niż ci, którzy nie wsiadali na dwa koła. Chcesz wzmocnić serce? Pod koniec tego numeru znajdziesz obszerną wkładkę w całości poświęconą rowerom – pełną sprzętu, porad i pomysłów na ciekawe trasy.

REKLAMA

W dużym skrócie

Ważni ludzie mają swoje służby prasowe, które podają im streszczenia najważniejszych informacji. My robimy to dla Ciebie.

Maryśka na ból

Z badań uczonych z University of Michigan wynika, że marihuana może być lepszym wyjściem w przypadku przewlekłego bólu niż opiaty. Pacjenci leczeni medyczną marihuaną zmniejszyli dawki opiatów aż o 64%.

Złe towarzystwo

Jeśli planujesz imprezę z kolegami, którzy nie wylewają za kołnierz, uważaj. W towarzystwie nawalonych jak autobus mamy skłonność do niedoceniania swojego własnego upicia, a wówczas już tylko krok do głupich zachowań typu: „Co, ja nie pojadę?!”.

Ładny oddech

Zamówiłeś z rozpędu sos czosnkowy, a za chwilę masz randkę? Zagryź jabłkiem. Jak donosi „Journal of Food Science” już zjedzenie połowy jabłka znacznie redukuje charakterystyczny zapach z ust. Dla pewności lepiej zjedz całe.

Papryczka odchudzająca

Kapsaicyna (odpowiadająca za ostry smak przypraw) może pomóc Ci zrzucić parę kilogramów. Uczeni odkryli, że pobudza termogenezę, co sprzyja spalaniu tłuszczu. Bonus: zmniejsza też ryzyko klasterowych bólów głowy.

Wrzuć na luz

78 – o tyle % według Centre for Addiction and Mental Health w Toronto rośnie ryzyko spowodowania wypadku, jeśli wsiadasz wściekły za kierownicę. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij