[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.9

Jakość snu a testosteron - zdrowotne ciekawostki MH

Czy istnieje związek pomiędzy spaniem w ciepłym łóżku, a poziomem testosteronu - najbardziej męskiego hormonu - w Twoim organizmie? Naukowcy twierdzą, że tak.

Testosteron a sen Chcesz być bardziej męski? Śpij po 8 godzin.

Śpij, kochanie, śpij

Testosteron to jeden z kluczowych dla mężczyzn hormonów, a jego odpowiedni poziom pomaga budować tkankę mięśniową i pozbywać się tłuszczu. „Journal of Andrology” donosi, że na jego wydzielanie mocno wpływa długość snu. Jest się o co bić – wzrost przy wydłużeniu czasu spędzonego w objęciach Morfeusza z 4 h do 8 h wynosi aż 50%.

I o ile mało prawdopodobne, że śpisz tylko 4 h, to wiemy– choćby z własnego doświadczenia – że rzadko zdarza się dobić do 8 h. Samo przyjęcie pozycji horyzontalnej to zbyt mało: wg naukowców istotna jest też jakość snu. Oto kilka patentów na jej poprawę.

REKLAMA

1. Bez prądu

Odłącz się od sieci i odstaw urządzenia elektroniczne. Niebieskie światło ich ekranów przeszkadza w zasypianiu.

2. Na ratunek

Wsparciem może być dla Ciebie melatonina – badania pokazują, że 3 mg przed snem pomogą Ci wreszcie zmrużyć oczy.

3. Ciepłe stopy

To szersze naczynia krwionośne, obniżenie temperatury ciała i szybszy sen. Ciepła woda i skarpetki pomogą.

4. Na lewo

Naukowcy uważają, że spanie na lewym boku może pomóc, jeśli przyczyną trudności ze snem jest zgaga.

5. Rozgrzewka

Intensywny trening może powodować kłopoty z zasypianiem. Jeśli tego doświadczasz, przenieś ćwiczenia na rano.

Rada MH

Chcesz podkręcić poziom testosteronu w organizmie? Oto 3 łatwe sposoby.

Produkty z kategorii: skarpety znajdziesz w sekcji MH Zakupy: skarpety męskie sportowe

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij