[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ
2



OCEŃ
3.9

Jak przyspieszyć metabolizm - 6 prostych patentów

6 prostych patentów, które sprawią, że Twój metabolizm przyspieszy jak silnik z turbodoładowaniem.  

Metabolizm, spalanie tłuszczu

1. Jedz więcej, by nie przytyć

Lubimy jeść – taka jest nasza męska natura. Każdy facet, który temu zaprzecza, albo kłamie, albo nie wie, co dobre. Bo dla Ciebie i Twojego metabolizmu dobre jest właśnie jedzenie – często i regularnie. Śniadanie, obiad i kolacja to minimum. Najlepiej, abyś do tych posiłków dodał drugie śniadanie, podwieczorek i posiłek przed lub po treningu. Jeśli jesz systematycznie, Twój organizm nie musi oszczędzać energii i magazynować jej w postaci tłuszczu. Zamiast tego na bieżąco spala wszystko, co ląduje w żołądku, a Ty nie tyjesz. Co więcej, ok. 10% dziennego zużycia energii przypada na jedzenie i trawienie, więc im częściej siadasz do stołu, tym więcej spalasz.

Patent MH: Ustaw alarm w zegarku lub komórce, aby przypominał Ci o posiłkach. Brzmi nieco dziwnie? Może, ale działa świetnie.

Dodatkowa korzyść: Jedząc regularnie, unikniesz napadów wilczego głodu i niekontrolowanego obżerania się, zwłaszcza wysokokalorycznymi produktami: słodyczami, chipsami, potrawami z fast foodów itp.

2. Białkiem niszcz tłuszcz

Najlepszy silnik nie będzie pracował z pełną wydajnością, jeśli nie zostanie zatankowany dobrym paliwem. Simone Parkinson Laubscher, dietetyk kliniczny z London's Third Space Medicine Centre, proponuje więc, abyś napędzał swoją przemianę materii proteinowym koktajlem. Na spalanie białek organizm człowieka zużywa bowiem znacznie więcej energii niż na metabolizm węglowodanów i tłuszczy, a to sprzyja odzyskaniu i zachowaniu szczupłej sylwetki.

Patent MH: Do koktajlu dr Laubscher potrzebujesz 400 ml półtłustego mleka, 1 łyżkę niskowęglowodanowej odżywki białkowej, 1/2 kubka malin, truskawek lub owoców leśnych, 1 łyżeczkę spiruliny (suplement dostępny w sklepach sportowych), 1 kiwi i 1 łyżkę siemienia lnianego. Zmiksuj wszystko i gotowe.

Dodatkowa korzyść: Rób sobie takie śniadania, a zyskasz nie tylko na wyglądzie. Oszczędzisz też czas, bo przygotowanie koktajlu zajmuje zaledwie kilkadziesiąt sekund.

3. Woda na młyn metabolizmu

Pij zimną wodę nawet wtedy, gdy nie jest piekielnie gorąco. Twój organizm będzie musiał ją ogrzać do temperatury ciała, a żeby to zrobić, musi zużyć trochę energii, spalając więcej kalorii. Naukowcy z Clinical Research Center w Berlinie obliczyli, że przez 10 minut po wypiciu 0,5 litra wody metabolizm jest wyższy aż o 30%.

Patent MH: Pij ok. 8 szklanek wody schłodzonej do 4-7 stopni Celsjusza każdego dnia. Jeśli chcesz schudnąć, wypijaj 1 szklankę wody przed każdym posiłkiem. W ten sposób oszukasz głód, co sprawi, że zjesz mniej, a i tak będziesz syty.

Dodatkowa korzyść: Stosowana zewnętrznie, w formie zimnego prysznica pod silnym strumieniem wody, pozwala bardziej rozluźnić mięśnie po treningu i zmniejszyć ich bolesność. 

REKLAMA

Metabolizm, spalanie tłuszczu

4. Daj popalić swoim posiłkom

Naukowcy z Oxford Brookes University ustalili, że pół łyżeczki sosu tabasco może podkręcić metabolizm aż o 25%. Jak to się dzieje? Pikantne przyprawy podnoszą temperaturę ciała. Organizm reaguje na to, przyspieszając rytm bicia serca i krążenie krwi, aby obniżyć ciepłotę ciała. A to wymaga oczywiście zużycia dodatkowej ilości energii.

Ciekawostka: firma Blair's Death Sauces stworzyła produkt o nazwie „16 Million Reserve”, wyprodukowany w limitowanej serii 999 sztuk, który mógłby dać naprawdę potężnego kopa Twojemu metabolizmowi. Mógłby, gdyby nie to, że każda 1-mililitrowa buteleczka zawiera czystą kapsaicynę, która w skali ostrości Scoville'a ma wartość 16 milionów SHU (dla porównania: klasyczny sos tabasco ma 2500-5000 SHU), i nie powinna być otwierana inaczej, jak tylko w specjalnych goglach i rękawicach, aby uniknąć poparzenia wrażliwych części ciała.

Patent MH: Dodaj 1-2 papryczki chilli do porcji warzyw – otrzymasz niskokaloryczny posiłek o wyrazistym smaku, który zjesz chętniej niż zwykłą sałatkę.

Dodatkowa korzyść: Kapsaicyna, czyli wspomniana wcześniej substancja nadająca papryce pikanterii, popycha komórki nowotworowe do samodestrukcji, chroniąc Cię przed rakiem.

5. Wsparcie w kapsułkach

Asterix i Popeye Jones nauczyli nas dwóch rzeczy: przemoc w kreskówkach jest dopuszczalna (i zabawna), a każdy z nas do osiągnięcia swoich celów może potrzebować drobnego wsparcia. Podczas gdy oni znaleźli je w magicznym napoju i szpinaku, Ty możesz wspomóc swój metabolizm sprzężonym kwasem linolowym, znanym lepiej jako CLA.

Zdaniem dietetyk Nicole Davies z Wholeman Clinic w Londynie, CLA przyspiesza przemianę materii przez zwiększanie zdolności ludzkiego organizmu do budowania masy mięśniowej zamiast gromadzenia tkanki tłuszczowej, co wiąże się z większym spalaniem kalorii. W ten sposób Twój metabolizm nabiera przyspieszenia, ale pod warunkiem, że zażywanie CLA połączysz ze wzmożoną aktywnością fizyczną – patrz: punkt 6.

Patent MH: Bądź cierpliwy – to nie jest cudowny specyfik, od którego błyskawicznie schudniesz, ale w dłuższym czasie suplementacja 2-3 gramami CLA dziennie przyniesie wyraźne efekty. Kup CLA w formie kapsułek, które łatwo dawkować.

Dodatkowa korzyść: Wyrzeźbiony sześciopak na brzuchu zamiast znienawidzonej opony.

6. Halo, czy chcesz schudnąć?

Nie ma wątpliwości, że ruch to najlepsza metoda podkręcania metabolizmu. A korzystanie z telefonu komórkowego może Ci w regularnym ćwiczeniu pomóc. I nie chodzi o to, byś wrócił do dźwigania ciężkich „cegieł” sprzed 15 lat. Dzisiejsze komórki mają znacznie mniejsze rozmiary i wagę, ale wiele z nich wyposażono w funkcje, które zmobilizują Cię do trenowania: krokomierz, stoper, kalkulator spalanych kalorii, licznik pokonanego dystansu, odtwarzacz MP3 itd. Ustaw w swoim telefonie komunikat, który zabrzmi głośno, gdy będziesz szedł lub biegł zbyt wolno, a przekonasz się, jak szybko pozbędziesz się zbędnych kilogramów.

Patent MH: Po prostu kup odpowiedni dla siebie telefon. Większość wspomnianych wyżej funkcji znajdziesz w sportowych modelach komórek takich firm, jak Sony Ericsson, Nokia czy Samsung.

Dodatkowa korzyść: Tracisz zbędny tłuszcz, nie tracąc kontaktu z bliskimi i znajomymi. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij