[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Dobry sen: obudź się zdrowszy i pełen energii

Kładziesz się wypluty, wstajesz wypluty i jak tu przetrwać kolejny dzień? Naszych 10 domowych sposobów sprawi, że będziesz rano jak skowronek. 

dobry sen fot. Shutterstock
1. Mózg

Uśpij problemy

Codziennie o określonej porze, np. o g. 20, wyłączaj służbową komórkę i nie sprawdzaj poczty. Według uczonych z Northern Illinois University ludzie, którzy planowo odcinają się od problemów z pracy, śpią lepiej niż ci, którzy nie potrafi li przejść w tryb offline. Badacze twierdzą, że taka niewidzialna, ale wyraźnie określona w czasie granica pomaga zmniejszyć poziom stresu. Mniejszy poziom stresu to lepszy sen i... jeszcze więcej relaksu nazajutrz.

2. Oczy

Zobaczysz lepiej

Wypróbuj nową pozycję łóżkową. Australijscy badacze odkryli, że jeśli śpisz na brzuchu, możesz zwiększać ciśnienie śródgałkowe, a tym samym ryzyko zachorowania na jaskrę i pogorszyć wzrok, jeśli jesteś krótkowidzem. Inne badanie wykazało, że spanie na płasko na plecach też potrafi podnieść ciśnienie o 6 mm Hg. Rozwiązanie? O ile nie cierpisz na bezdech śródsenny, śpij na plecach z dwiema poduszkami pod głową. Dla oczu ta pozycja jest najbezpieczniejsza.  

 

1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij