[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

5 suplementów, które spalają tłuszcz

Wiadomo, że najważniejsza jest broń konwencjonalna, czyli właściwa dieta, ale przeciwnik nie gra czysto, więc dobrze, żebyś i Ty miał asa w rękawie. Wsparcie chemiczne może przechylić szalę zwycięstwa na Twoją stronę. 

Złe suplementy fot. shutterstock.com
1. Beta-alanina

Opóźni uczucie zmęczenia i podniesie wydolność na siłowni – po 4 tygodniach suplementacji przeciętnie o 14%, a po 10 tygodniach o 16%. Dzięki niej łatwiej zbudujesz masę mięśniową, która podniesie metabolizm spoczynkowy i zwiększy spalanie kalorii.

2. L-glutamina

Pomoże ustabilizować poziom cukru we krwi, dzięki czemu zmniejszy łaknienie słodyczy. Poprawia też funkcjonowanie jelit, a więc trawienie, oraz pośrednio wzmocni odporność organizmu. Przyda Ci się to, ponieważ intensywny trening ją obniża.

3. Colostrum

Odporność to na tyle ważny temat, że warto wzmocnić ją kolejnym środkiem. W końcu jeśli będziesz chory, szlag trafi plan treningowy i odchudzanie. Colostrum, zwane też siarą, to liofilizowana wydzielina gruczołu mlekowego ssaków (suplementy produkuje się z krowiej). Zawiera przeciwciała i kilkaset innych składników, które normalnie wzmacniają nowo narodzonego osobnika, a dzięki suplementom również Ciebie.

REKLAMA

Suplementy dla faceta fot. shutterstock.com
4. BCAA

Czyli aminokwasy rozgałęzione (leucyna, izoleucyna i walina), dadzą odchudzaniu pośrednie wsparcie, ponieważ zmniejszają katabolizm mięśni, nasilają syntezę białek, przyspieszają regenerację i zmniejszają uczucie zmęczenia. Dzięki nim szybciej zbudujesz mięśnie, które są kluczem do skutecznej walki z balastem.

5. Probiotyki

W ludzkim ciele mieszka do 2 kg bakterii (ma być ich aż 10 razy więcej niż tworzących organizm komórek). Są bardzo zapracowane – regulują trawienie, stymulują odporność, wpływają na produkcję witamin i hormonów. Badania pokazują, że wspierają odchudzanie. Skoro robią tyle dla Ciebie, to pomóż im i weź probiotyk. 

MH 06/2015

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij