[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.2

21 patentów na więcej energii zimą

Zimą nie tylko nie możesz zapaść w zimowy sen, ale powinieneś wręcz tryskać energią w pracy, na boisku, w łóżku. Zobacz, skąd ją brać.

energia, koncentracja, regeneracja, sen

1. Poranna chwała

Zacznij dzień z uśmiechem. Seks stymuluje działanie mózgu i niweluje zmęczenie.

2. W duecie

Z drugiej strony ogranicz randki z Renią Rączkowską. Nadmierna masturbacja obniża poziom testosteronu.

REKLAMA

ZOBACZ: Czy masturbacja jest zdrowa?

3. Jasny start

Przed zaśnięciem unikaj światła niebieskiego, ale już rano przejrzenie newsów na smartfonie pomoże Ci się obudzić.

4. Zielona energia

Regularna suplementacja spiruliny podniesie Twoją formę fizyczną i mentalną.

5. Z żelaza

Niedobory żelaza zmniejszają dopływ tlenu do komórek. Podjedz trochę soi, pistacji i wątróbki wołowej.

6. Miej nosa

Nie pozwól alergii przejąć kontroli. Zapalenie zatok utrudnia zasypianie i z porannej energii nic nie zostanie.

7. Falstart

Unikaj obfitych śniadań – lepiej jeść częściej i mniejsze porcje, by utrzymywać poziom cukru we krwi na właściwym poziomie.

8. Buła i spóła

Zastanów się dwa razy przed przejściem na keto. Diety niskowęglowodanowe nie sprzyjają pracy mózgu.

PRZECZYTAJ: Dieta ketogeniczna - 6 istotnych faktów

9. Idź w klasykę

Zwiększysz poziom skupienia, słuchając Mozarta. Tylko nie przesadzaj z Wagnerem.

10. Zdrowe ziewanie

Nie tłum ziewania. Tlen wspomaga funkcje poznawcze mózgu oraz jego aktywność.

11. Mały reset

Praca zdalna? 20-minutowa drzemka w porze lunchu doładuje baterie i poprawi funkcje poznawcze.

12. Kawa

Ale przed drzemką... wypij kawę. To dodatkowo wzmocni Twoją koncentrację, gdy już wstaniesz. Głupie? Skuteczne.

13. Przeżuj to

Po kawie wrzuć na ząb miętową gumę do żucia – mięta odświeży i oddech, i Twoją zdolność do skupienia myśli.

14. Z wolna

Jeśli nie chcesz szokować organizmu kofeiną, L-teanina z herbaty zapewni łagodniejsze przyspieszenie. 

15. Na siłkę marsz!

Jedna godzina ćwiczeń w tygodniu może zmniejszyć oznaki zmęczenia o 65%. Poprawa jest zauważalna po 6 tygodniach treningu.

16. Woda życia

Wypicie 2,5 litra wody dziennie zmniejszy uczucie zmęczenia i zwalczy oznaki senności. Uwaga: 5 piw się nie liczy.

17. Biurko

Bałagan w miejscu pracy rozprasza uwagę i wyczerpuje mentalnie. Pooglądaj trochę Marie Kondo.

18. Zegnij się

Wystarczy wykonać 10-sekundowe rozciąganie co 20 minut, by odegnać uczucie zmęczenia.

19. Rusz głową

Pracuj mądrze, nie ciężko. Przemęczeni pracownicy są o 22% mniej wydajni. Niby oczywiste, ale warto przypomnieć.

20. Bądź

Znajdź czas na hobby. Aktywności, które sprawiają nam przyjemność, ożywiają duszę i ciało.

21. Na tapczanie

Nie bój się popołudniowych drzemek. Mogą na nowo rozniecić ogień w Twojej głowie. Zapał – w tym sensie.

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij