[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

T-shirt z nadrukiem - jak to nosić?

Lubimy je za sposób, w jaki w naszym imieniu komunikują się ze światem. Zakładamy T-shirt z nadrukiem i w jednej chwili stajemy się orędownikami wielkich idei, amatorami dowcipnych zaczepek lub nosicielami ciętych ripost.

Moda męska, T-shirt T-shirt nie jest oznaką niechlujności. To baza wielu stylizacji i bardzo bezpretensjonalny element garderoby.
Historia T-shirtów ma już ponad sto lat, ale przez długie dziesięciolecia funkcjonowały one głęboko ukryte jako nieistotny element bielizny. Dopiero w latach czterdziestych XX wieku awansowały do roli samodzielnych elementów stroju, do czego walnie przyczynili się dwaj gwiazdorzy amerykańskiego kina: James Dean i Marlon Brando.

Kobiety szalały na ich punkcie i skrycie marzyły, by zedrzeć z nich te wspaniale podkreślające męską figurę koszulki. Wkrótce T-shirty awansowały do roli legendy. Kolejnym milowym krokiem było wynalezienie w latach sześćdziesiątych substancji, z której można było robić nadruki na koszulkach, które były w stanie przetrwać więcej niż kilka prań.

Tym samym T-shirty weszły w nową erę, stając się nie tylko elementem ubioru, ale także swego rodzaju banerami, na których głoszono swoje poglądy polityczne, religijne, a czasem po prostu podkreślano zdystansowany stosunek do świata i życia. T-shirty pokochali fani zespołów muzycznych, szczególnie tych rockowych i undergroundowych.

To zaczęło się pięćdziesiąt lat temu, ale przecież do dzisiaj wystarczy rzut oka na T-shirt mijającej nas osoby i już wiemy o niej bardzo dużo: jaki ma stosunek do mody, do życia, do bieżącej polityki czy do religii. Przy okazji najfajniejsze jest to, że T-shirt pozostał równocześnie bezpretensjonalną i bardzo praktyczną koszulką, która nie tylko jest bazą dla pozostałych części garderoby, ale naprawdę może być najlepszym jej dopełnieniem.

Przeczytaj też: Jak nosić kolorowe spodnie

1. Rockman

Zwolennicy hardrocka i metalu jako pierwsi wyczuli potencjał T-shirtów jako świetnej przestrzeni do demonstrowania swojego uwielbienia dla muzycznych kapel. T-shirt RESERVED – 59,99 zł

  • kurtka STRELLSON – 2199,99 zł
  • spodnie RESERVED – 129,99 zł
  • buty WOJAS – 329,90 zł
  • T-shirt szary SUPER DRY – 139 zł
  • skarpety RESERVED – 24,99 zł
  • zegarek BERGSTERN/Apart – 1890 zł
  • okulary RAY-BAN/Vission Express – 699 zł

2. Lubi zaskakiwać

„Kiedy zaczynają się kłopoty, twardziele zaczynają działać” – tak można przetłumaczyć hasło z kampanii „Ma and Pa Balance”. Nie trzeba być hipsterem jak staruszek na nadruku, by przewrotnie zestawić T-shirt ze strojem o mocnych, militarnych akcentach.

  • T-shirt NEW BALANCE – 179,99 zł
  • spodnie VISTULA – 299,99 zł
  • kurtka RESERVED – 279,99 zł
  • buty VENEZIA– 499 zł
  • teczka SUPER DRY – 99 zł

3. Zaangażowany

Hasło „Jestem zwycięzcą” na T-shircie Reserved nawiązuje do haseł Solidarności z okresu stanu wojennego i walki z komuną. To równocześnie manifestacja silnej osobowości i asertywnego stylu bycia, którą tu dodatkowo podkreśla nietuzinkowy dres.

  • T-shirt RESERVED – 39,99 zł
  • spodnie NEW BALANCE – 239,99 zł
  • bluza NEW BALANCE – 349,99 zł
  • kurtka LEVI'S – 469,90 zł
  • czapka SUPER DRY – 119 zł
  • buty BADURA – 419,99 zł

4. Kosmopolita

Ubierając T-shirt o prostej, czystej formie, jak „Metropolis” Vistuli, podkreślasz nowoczesne podejście do życia. Świetnie czujesz się wszędzie na świecie, a wielkie miasta są Twoim naturalnym środowiskiem.

  • T-shirt VISTULA – 99,90 zł
  • spodnie GUESS– 129,95 zł
  • kurtka DENLEY.pl – 199,90 zł
  • czapka OCHNIK – 299,90 zł
  • torba STRELLSON – 899,99 zł
  • okulary CARERRA – 449 zł
  • buty WOJAS – 329 zł

5. Indywidualista

Kolorowy nadruk nawiązuje do „złotej ery” T-shirtów, czyli lat 60. Spójnie łączy motywy japońskie i amerykańskie. Niemożliwe? A jednak. Podobnie jest z pozostałymi elementami stylizacji.

  • T-shirt SUPER DRY – 139 zł
  • spodnie – 649,99 zł
  • kamizelka RECMAN – 199 zł
  • płaszcz PAWO – 1299 zł
  • okulary MARC JACOBS/Vission
  • Express – 699 zł
  • plecak OCHNIK – 649,90 zł
  • buty NEW BALANCE – 399,99 zł

6. Sentymentalny

Kultowe, sportowe logo Levis’a w odświeżonej interpretacji. I znowu powrót do przeszłości. Mamy świetną okazję, by zabawić się vintage’ową konwencją i uciec od typowo sportowych części garderoby.

  • T-shirt LEVI'S – 99,90 zł
  • spodnie CAMEL ACTIVE – 599,95 zł
  • koszula LEVI'S – 259 zł
  • buty CAMEL ACTIVE – 579 zł
  • kurtka OCHNIK – 1299 zł
  • czapka LEVI'S – 109,90 zł
  • zegarek FESTINA/Chrono – 989 zł

Stylizacja: Agnieszka Olszewska-Czuma

Zdjęcia: Grzegorz Gołębiowski

MH 11/17

Produkty z kategorii: koszulki z długim rękawem znajdziesz w sekcji MH Zakupy: koszulka polo długi rękaw męska

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij