Po co facetowi krem?
Naszym dziadkom i ojcom wystarczały woda i brzytwa, bo żyli nie tylko w innych czasach, ale i w innym środowisku. Naturalna bariera ochronna ich skóry była wystarczająca. Oni jednak nie pracowali w klimatyzowanych biurach, nie oddychali zanieczyszczonym powietrzem i nie jedli żywności z konserwantami.
Dzisiaj co druga osoba ma alergię, aż 70% mężczyzn żyjących w dużych miastach ma przesuszoną skórę, a dziura ozonowa stale się powiększa. Cywilizacja postawiła przed nami nowe wyzwania, a my musimy sobie z nimi radzić.
Pytanie, czy używać kosmetyków, czy nie, powoli traci rację bytu – to jak pytać, czy w trakcie przeziębienia warto łykać tabletki lub syrop z cebuli. Wybór należy do Ciebie, ale nowocześni faceci wybierają nowoczesne rozwiązania.
Na potrzeby 5. edycji plebiscytu MH Produkt Roku podzieliliśmy wszystkie produkty na 5 kategorii w zależności od tego, jaką funkcję mają spełniać. We wszystkich wyboru najlepszych kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn dokonało nasze jury, złożone z ekspertów i przedstawicieli redakcji MH (przedstawiamy ich poniżej). Szóstą kategorią jest wybór Czytelników MH – to produkty, które sprawdziliście na własnej skórze.
Proszę Państwa, przedstawiamy jurorów i laureatów plebiscytu MH Produkt Roku 2015!
Jury plebiscytu MH Produkt Roku 2015

1. Krzysztof Łoszewski
Stylista, wykładowca Akademii Dyplomatycznej, autor książek: „Dress Code – tajemnice męskiej elegancji”, „Smart Casual – męski styl” i „Od spódnicy do spodni – historia mody męskiej”. Na zdjęciu z Ewą Ostaszewską-Krawiec, advertising managerem Men's Health.
2. Dr n.med. Danuta Nowicka
Specjalista dermatolog, autorka pierwszego w Polsce podręcznika kosmetologii dla studentów. Wieloletni ekspert „Men's Health”.
3. Dr Aneta Szulska-Schoepp
Lekarz rodzinny, specjalistka medycyny estetycznej, autorka wielu publikacji na temat pielęgnacji męskiej skóry.
4. Aneta Martynów
Szefowa redakcji „Men's Health”, redaktor naczelna magazynu „Women's Health”, dyrektor wydawnicza Motor-Presse Polska. Na zdjęciu z Dawidem Sychowskim, dyrektorem marketingu naszego wydawnictwa.
5. Krzysztof Komar
Prezes zarządu wydawnictwa Motor-Presse Polska, wykładowca medioznawstwa w Collegium Civitas.