[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.1

Produkt Roku 2013: nagrody MH przyznane!

Najpierw razem z 8500 facetami i redaktorami 40 edycji MH z całego świata ustaliliśmy, jak faceci dbają o wygląd. Potem wspólnie z naszym jury długo testowaliśmy setki produktów kosmetycznych. Po co to wszystko? By wybrać topowe kosmetyki i akcesoria dla mężczyzn 2013 roku. Oto one!

Kosmetyczny Produkt Roku 2013 według Men's Health
Skrzyknęliśmy redaktorów Men's Health z 40 edycji na świecie i przeprowadziliśmy międzynarodową ankietę na temat przyzwyczajeń mężczyzn dotyczących dbania o swój wygląd. 8500 facetów – od Stanów Zjednoczonych po Indonezję – odpowiedziało nam na pytania dotyczące czasu, jaki spędzają przed lustrem, kosmetyków, jakich używają na co dzień, a także tego, co w ich krajach wydaje się męskie, a co uznawane jest za przesadę. Ale w jednym ankietowani mężczyźni byli zgodni – dobry wygląd poprawia samopoczucie, samoocenę i jest świadectwem dobrej kondycji.

REKLAMA

Jury konkursu

Dr Danuta Nowicka. Specjalista dermatolog, kosmetolog, autorka pierwszego w Polsce podręcznika z dermatologii dla kosmetologów. Właśnie pracuje nad preparatem, który ma być rewolucją w walce z wypadaniem włosów.

Agnieszka Kurowska. Marketing i PR manager francuskiej sieci Marionnaud Polska. Jej pasją jest prognozowanie trendów. Wprowadziła na polski rynek kilka produktów kosmetycznych , które odniosły sukces.

Dr Aneta Szulska-Schoepp. Lekarz kosmetolog, specjalizujący się również w medycynie rodzinnej. Praktykę lekarską odbywała w Lindley w Wielkiej Brytanii. Od 20 lat pracuje nad metodami odmładzania skóry. Autorka wielu publikacji na ten temat.

Michał Gajkowski. Członek zarządu i dyrektor finansowy sieci perfumerii Douglas Polska. Wieloletnie doświadczenie sprawiło, że świat kosmetyków nie ma przed nim tajemnic.

Sergiusz Osmański. Dyrektor artystyczny i PR Sephora Europa Centrum. Absolwent prestiżowej londyńskiej szkoły wizażu, pracował jako główny wizażysta Diora. Dba o wizerunek wielu gwiazd.

Aleksandra Brzozowska. Kierownik do spraw promocji i reklamy Super-Pharm. Jeżeli w sieci szykują się ciekawe promocje, to za jej sprawą dowiadujesz się, na co warto tym razem zapolować.

Kategoria: najlepsze produkty do twarzy

Czas to pieniądz

Najlepszym miejscem, gdzie rano można się ogolić, jest... kabina prysznicowa. Gorąca woda zmiękcza włoski, para otwiera pory, dzięki czemu wysuwają się na zewnątrz. Nie dość, że ogolisz się dokładniej, to jeszcze oszczędzisz czas. Jedyne, co musisz zrobić, to zamontować w kabinie lustro. Patent: wypoleruj lustro pianką do golenia, to nie będzie zaparowywać.

fot.Wojtek Małkowicz

Najlepszy żel /krem do golenia: Gillette Fusion ProGlide Gel

Po pierwsze, świetnie zmiękcza włoski. Po drugie, dzięki zawartości gliceryny i masła kakaowego gwarantuje dobry poślizg ostrza. Po trzecie, jest bardzo wydajny. Nie tylko zapewnia golenie blisko skóry, ale jej nie wysusza – po opłukaniu twarzy nie będziesz miał uczucia ściągnięcia twarzy. „Jest na tyle skuteczny i delikatny, że doceniły go również dziewczyny” – zauważa Aleksandra Brzozowska z Super-Pharm. Chowaj, bo Ci wypaprze... Cena 200 ml: 24,99 zł

Najlepszy balsam po goleniu: Gillette Series Intense Cooling 2 In 1

Ten żel nie zawiera tłuszczu, za to substancje nawilżające i chłodzące. Te pierwsze natychmiast się wchłaniają, a drugie dają skórze uczucie ulgi i zamykają pory, utrzymując tę wilgoć wewnątrz skóry. Jeżeli masz normalną skórę, nie musisz już po nim używać żadnego kremu. Delikatny zapach żelu nie będzie kolidował z Twoją ulubioną wodą toaletową. Cena 50 ml: 14,90 zł

Wyróżniony produkt na zacięcia: Pharmaceris Ultra-Sensilium Krem-Ratunek

„Chociaż nie został stworzony z myślą wyłącznie o mężczyznach, to bardzo dobrze sprawdza się jako preparat łagodzący podrażnienia po goleniu” – przekonuje dr Danuta Nowicka. Masz problem z zaczerwienioną skórą? Stosuj go jako balsam. Cena 30 ml: 38,90 zł

1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij