Nowa kampania SportStyleStory

Obecna sytuacja na świecie wymaga od nas jeszcze większej troski o zdrowie psychiczne niż dotychczas. Wie o tym marka SportStyleStory, która zachęca do dbania o wewnętrzną równowagę w ramach nowej kampanii „Define your strength”.

SportStyleStory fot. materiały prasowe

SportStyleStory to sportowy multibrand oferujący ubrania takich marek, jak Under Armour, 4F, Champion czy Guess. W swojej najnowszej kampanii „Define your strength”, marka pokazuje, jak istotne jest dla nas wszystkich poczucie wewnętrznej równowagi i zachęca do jej odnalezienia poprzez aktywność fizyczną.  

SportStyleStoryfot. materiały prasowe

Pracuj nad sobą w dobrym stylu

Siłownia, bieganie czy joga – tak naprawdę każda aktywność może Ci pomóc osiągnąć spokój. Niezależnie od tego, co wybierzesz, warto byś odpowiednio się do tego przygotował. Na stronie SportStyleStory znajdziesz całą masę sportowych ubrań, które zwiększają komfort i wydajność ćwiczeń.

W kampanii „Define your strength” SportStyleStory postawiło na markę Under Armour. Dlaczego? UA to brand, który oferuje wysokiej jakości produkty, wykorzystujące najnowsze technologie. Marka zapewnia też szeroki wybór krojów i kolorów, więc niemal każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie.

SportStyleStoryfot. materiały prasowe

W stylizacjach damskich królują pastelowe kolory, które symbolizują spokój i harmonię. Męskie stroje to głównie elementy w minimalistycznej czerni z białymi akcentami. Oprócz Under Armour, w materiałach z kampanii znalazły się również ubrania takich marek, jak Prosto, Fila, czy 4F.

Zdjęcia i wideo do kampanii „Define your strength” zrealizowano nad Jeziorem Rożnowskim. Natura, piękny krajobraz i świetne lokalizacje do uprawiania sportu pomogły odnaleźć odpowiedni balans bohaterom projektu.

Zwieńczeniem kampanii „Define your strength” ma być konkurs, w którym będzie można wygrać atrakcyjne zestawy sportowych ubrań.