[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Jak to nosić: t-shirt z nadrukiem

Pierwsze bawełniane koszulki z nadrukiem pojawiły się w latach 40., ale prawdziwą karierę zaczęły robić kilka lat później, po filmie „Tramwaj zwany pożądaniem” z Marlonem Brando. Chociaż mają już kilkadziesiąt lat, ciągle uważane są za awangardę mody.

t-shirt z nadrukiem fot. Wiesiek Jurewicz
Co jakiś czas w modzie pojawia się motyw, który zostaje podchwycony na całym świecie. Teraz takim gorącym printem jest amerykańska flaga, która symbolizuje wolność praw obywatelskich, po raz pierwszy zagwarantowaną w Deklaracji Niepodległości. Motyw flagi USA pojawia się wszędzie – na T-shirtach, szortach, butach, płóciennych torbach. Możesz ją nosić lub spalić.

REKLAMA

Gdy masz 20 lat

(zestaw z lewej strony) To czas manifestowania swojej obecności w świecie. To czas bezkarnych eksperymentów z modą – kolorowe dżinsy lub chinosy, sportowa kurtka w neonowym kolorze i do tego T-shirt z nadrukiem amerykańskiej flagi (jeden z najmodniejszych motywów tego lata) pozwolą Ci wykrzyczeć Twoją niepokorną osobowość.

Rada: unikaj wystrzępionych, brudnych trampek. W czasach Kurta Cobaina ten trend nazywano: „Tak źle, że aż dobrze”. Dzisiaj tylko pierwsza część tego zdania pozostaje prawdą.

Gdy masz 30 lat

(zestaw środkowy) Zaczynasz postrzegać swoją szafę jako inwestycję – kupowanie dobrych ubrań jest jedną z oznak dojrzałości. Skórzana kurtka to wydatek, ale będzie Ci służyć przez lata. Do tego klasyczne dżinsy, już bez dziur i ozdób: zostaw je nastolatkom i prezenterom telewizyjnym.

Podobnie z T-shirtami – w koszulkach ze sloganami będziesz wyglądał jak billboard, noszenie takiej, którą dostałeś od firmy z jej logo, np. „Elektrociepłownia Płock”, to obciach. T-shirt z amerykańską flagą doda Ci wigoru.

Gdy masz 40 lat

(zestaw z prawej strony) Korzyścią z osiągnięcia dojrzałego stylu jest to, że już nie będziesz musiał starać się tak bardzo i budować swojego wizerunku. Powinieneś za to wzbudzać coraz większe zaufanie. Stonowane kolory, dobrej jakości materiały, idealnie dopasowany krój powinien stać się Twoją wizytówką.

Unikaj wytartych dżinsów i butów ze szpicami – faceci po 40. wyglądają w ich, jakby zatrzymali się w latach 70. Ale T-shirt do letniego, lnianego garnituru zapewni Ci dobrą zabawę w klubie.

MH 05/12

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij