[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

  • Men's Health

  • Styl

  • Jak kupować perfumy? Kolorystyczny klucz do zapachu idealnego

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Jak kupować perfumy? Kolorystyczny klucz do zapachu idealnego

Mówi się, żeby nie oceniać książki po okładce. Jeśli jednak chodzi o perfumy, sprawa przedstawia się zupełnie inaczej.

perfumy, fiolki fot. Shutterstock
Kolor butelki mówi bowiem bardzo wiele o zapachu kryjącym się wewnątrz. Tak samo zresztą jak barwy, którymi lubisz się otaczać, określają Twój charakter. Nie wierzysz? Spróbuj wybrać swój nowy zapach według kolorystycznego klucza i sprawdź to na własnej skórze. 

Czerwony

Aura: Siła, namiętność, pewność siebie.

Facet: Miłośnik czerwieni jest bardzo pewny własnych sił i możliwości. To urodzony przywódca. Jeśli ciągnie Cię do czerwieni, potrzebujesz zapachu, który dorówna Ci charakterem.

Zapach: Czerwone butelki kryją śmiałe perfumy o nutach ostrych przypraw – idealne na jesienne czy zimowe wieczory – szczególnie gdy chcesz podgrzać nieco atmosferę.

Zielony

Aura: Świeżość, energia, regeneracja.

Facet: Cicha pewność siebie i działanie zamiast gadania – to Twoje cechy. Podczas gdy Pan Czerwony mówi, że jest liderem, Zielony pokazuje to w akcji.

Zapach: Ta kategoria zapachów zazwyczaj zawiera nuty geranium, drzew, bazylii czy trawy bambusowej. Zielone perfumy nie przytłaczają siłą zapachu, są jednak poważniejsze i mniej słodkie niż cytrusowe kompozycje. 

 

perfumy Shutterstock
Niebieski

Aura: Spokój.

Facet: Jeśli otaczasz się tym kolorem, prawdopodobnie ważne są dla Ciebie luz, opanowanie i spokój. Szukasz też relaksującej świeżości.

Zapach: W niebieskich butelkach znajdziesz zazwyczaj zapachy, które podobają się niemal każdemu: nieco sportowe, ale przy tym eleganckie. Mogą zawierać wodne nuty, czyli zapachy morskich roślin, soczystych owoców czy warzyw, jak melon lub ogórek. 

Pomarańczowy

Aura: Lekkość i radość.

Facet: Jesteś śmiały, kreatywny i pełen entuzjazmu. Chcesz dobrze pachnieć, ale nie na tyle wyraziście, by perfumy stały się Twoją wizytówką.

Zapach: Kojarzące się z latem cytrusowe nuty to nieodłączna zawartość perfum w pomarańczowych flakonach. Te lekkie i świeże zapachy sprawdzają się zawsze i wszędzie, choć najlepiej, kiedy jest ciepło. 

Czarny jak noc

Jeśli Twoje plany wymagają wieczorowego stroju, perfumy też powinny pasować do okazji. Odpowiedni, wyrafinowany zapach najszybciej poznasz w drogerii po... czarnej butelce. Firmy kosmetyczne swoje najbardziej eleganckie produkty opakowują właśnie w czerń. 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij