[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.1

Ryan Reynolds: trening brzucha do roli Deadpoola [Wideo]

Oto trzy proste ćwiczenia od Ryana, które powinieneś dołączyć do swojego treningu, aby wyrzeźbić brzuch.

Ryan Reynolds fot. Ture Lillegraven / stylizacja: Brian Boye, Kristian Serafino, Tracey Mattingly

1. Unoszenie nóg w zwisie 4 x 15 powtórzeń

 

 

Podskocz i złap drążek nachwytem trochę szerszym niż na szerokość barków. Inicjując ruch mięśniami brzucha, unieś proste nogi, aż będą równoległe do podłoża.

Poziom: ekspert

"Przygotowywałem Ryana do wielu filmów – mówi jego trener Don Saladino. – I jestem pewny, że teraz jest w najlepszej formie. To dziwne, bo przez ilość dodatkowych obowiązków, które teraz ma, nie powinno mu się to udać”."

2. Brzuchy na wyciągu 4 x 12 powtórzeń

 

 

Zamocuj linę do wyciągu górnego. Złap jej końce i uklęknij twarzą do wyciągu, tak aby linka wyciągu była napięta. Zrób spięcie brzucha w przód i powoli wróć do pozycji początkowej.

Nie musisz być tytanem

Osiągnięcie wymarzonych rezultatów wymaga konsekwencji. "Ludzie myślą, że musisz targać żelastwem, aż zwymiotujesz ze zmęczenia. To kłamstwo! – mówi trener aktora Don Saladino. – Lepiej słuchaj swojego ciała. Jeśli jesteś zmęczony i organizm każe Ci się wycofać, zrób tyle, ile możesz, wróć do pracy podczas kolejnego treningu. Wykonywanie ćwiczeń na siłę może skończyć się kontuzją".

3. Młynarz 4 x 10 powtórzeń

 

 

Załóż talerz na jeden koniec sztangi, drugi zblokuj (np. w kącie pomieszczenia). Złap pierwszy koniec oburącz i, skręcając całe ciało, przenoś go daleko na boki.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij