REKLAMA

Ryan Reynolds: trening brzucha do roli Deadpoola [Wideo]

Oto trzy proste ćwiczenia od Ryana, które powinieneś dołączyć do swojego treningu, aby wyrzeźbić brzuch.

Ryan Reynolds fot. Ture Lillegraven
fot. Ture Lillegraven / stylizacja: Brian Boye, Kristian Serafino, Tracey Mattingly

1. Unoszenie nóg w zwisie 4 x 15 powtórzeń

 

REKLAMA

 

REKLAMA

Podskocz i złap drążek nachwytem trochę szerszym niż na szerokość barków. Inicjując ruch mięśniami brzucha, unieś proste nogi, aż będą równoległe do podłoża.

Poziom: ekspert

"Przygotowywałem Ryana do wielu filmów – mówi jego trener Don Saladino. – I jestem pewny, że teraz jest w najlepszej formie. To dziwne, bo przez ilość dodatkowych obowiązków, które teraz ma, nie powinno mu się to udać”."

Podskocz i złap drążek nachwytem trochę szerszym niż na szerokość barków. Inicjując ruch mięśniami brzucha, unieś proste nogi, aż będą równoległe do podłoża.

REKLAMA

REKLAMA

2. Brzuchy na wyciągu 4 x 12 powtórzeń

 

REKLAMA

 

REKLAMA

Zamocuj linę do wyciągu górnego. Złap jej końce i uklęknij twarzą do wyciągu, tak aby linka wyciągu była napięta. Zrób spięcie brzucha w przód i powoli wróć do pozycji początkowej.

Nie musisz być tytanem

Osiągnięcie wymarzonych rezultatów wymaga konsekwencji. "Ludzie myślą, że musisz targać żelastwem, aż zwymiotujesz ze zmęczenia. To kłamstwo! – mówi trener aktora Don Saladino. – Lepiej słuchaj swojego ciała. Jeśli jesteś zmęczony i organizm każe Ci się wycofać, zrób tyle, ile możesz, wróć do pracy podczas kolejnego treningu. Wykonywanie ćwiczeń na siłę może skończyć się kontuzją".

Zamocuj linę do wyciągu górnego. Złap jej końce i uklęknij twarzą do wyciągu, tak aby linka wyciągu była napięta. Zrób spięcie brzucha w przód i powoli wróć do pozycji początkowej.

REKLAMA

3. Młynarz 4 x 10 powtórzeń

 

REKLAMA

 

REKLAMA

Załóż talerz na jeden koniec sztangi, drugi zblokuj (np. w kącie pomieszczenia). Złap pierwszy koniec oburącz i, skręcając całe ciało, przenoś go daleko na boki.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA