[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Postanowienia noworoczne: reaktywacja

Zdążyłeś już zapomnieć o swoich noworocznych postanowieniach? Niedobrze. Ale nie wszystko jeszcze stracone! Pomożemy Ci sformułować realistyczne cele, zaplanować właściwą strategię i w końcu dopiąć swego. Tym razem swoich obietnic dotrzymasz!

Nie musisz być twardzielem jak Rambo czy Brudny Harry, aby w najbliższego sylwestra podsumować swoje postanowienia noworoczne sprzed roku krótkim "Misja zakończona powodzeniem!". (rys. Maciej Glinka)
Pamiętasz, co sobie obiecywałeś w noworoczny poranek, gdy głowę jeszcze rozsadzał Ci posylwestrowy kac? Jutro zapiszę się na siłownię, rzucę w diabły fajki, nigdy już nie tknę alkoholu, w końcu zadbam o zdrowie, pójdę wreszcie do szefa po podwyżkę, napiszę tę książkę, którą noszę w sobie od lat etc. ... I co, wyszło coś z tego? Dotrzymałeś choć jednej obietnicy? Stawiamy 100 do 1, że nie.

A wiesz dlaczego? Bo dotrzymywanie tego rodzaju postanowień to robota dla filmowych twardzieli, nadludzi. Tych, którzy potrafią biegać z ranami postrzałowymi ud szybciej niż ich przeciwnicy, samodzielnie pokonać siły Wietkongu czy uciec ze stalowej klatki pilnowanej przez dwustu policjantów. W prawdziwym życiu najskuteczniejszą strategią jest motto Men's Health, które od lat widnieje na okładce naszego magazynu: małe kroki - wielkie rezultaty.

REKLAMA

Przykład? Robiąc sobie dwa razy w tygodniu kanapki do pracy zamiast wydawać 15 zł na lunch, oszczędzisz przez cały rok minimum 1000 złotych. Kto by przypuszczał, prawda? Wyrobienie w sobie dobrych nawyków to jedna z najtrudniejszych rzeczy pod słońcem. Powie Ci to każdy psycholog. W styczniu aż kipimy od nadmiaru dobrych chęci, ale już w lutym nasz zapał gwałtownie opada.

Dlaczego tak się dzieje? Zazwyczaj główną przyczyną niepowodzenia jest to, że cele, które chcesz osiągnąć, są zbyt trudne do zrealizowania. Borykając się z zadaniem ponad siły, szybko się frustrujesz i uznajesz, że nie warto, że nie masz aż tyle czasu, że po co się tak wysilać, skoro i tak nie widać efektów...

Ale tak wcale być nie musi. Można - i trzeba! - wykorzystać ten nadchodzący rok na zmiany. Oczywiście, na lepsze. Oto Twój zestaw realistycznych, mądrze zaplanowanych postanowień na pozostałe 11 miesięcy tego roku. Do Ciebie należy decyzja, które wybrać.

Fitness i sport

Twój plan: Odpuść sobie siłownię, więcej gadaj i posiedź trochę - myślisz, że dasz radę?

Styczeń to okres rozpalania słomianego ognia i jednocześnie okres żniw dla klubów fitness. Wszyscy na hura rzucają się kupować karnety, w nadziei, a czasem nawet z głębokim przekonaniem, że tym razem się uda, że tym razem już na pewno wytrzymają reżim treningowy i zrealizują swoje ambitne cele. I, jeżeli mamy być szczerzy, styczniowe i lutowe wydania Men's Health również nieźle się sprzedają.

Niestety, jak wykazała nasza ankieta, już w marcu dokładnie połowa neofitów rezygnuje. Mamy jednak sposób na to, by w tym roku dotrzymać danych sobie obietnic. Bez żałosnych wymówek, bez nieśmiertelnego "A, pójdę jutro", bez litości dla siebie. Przerażony? Niepotrzebnie, to się da zrobić bez nadludzkiego wysiłku.

Postanowienie nr 1

W końcu wyrzeźbię ten sześciopak na brzuchu.

Już za miesiąc: Będziesz ćwiczył codziennie.

Patent: Nie zapisuj się do siłowni. Jeszcze nie.

Dlaczego: Jeżeli w ogóle jest jakiś zły czas na zapisanie się do siłowni, to jest to właśnie styczeń. Po świętach brakuje kasy, pogoda fatalna, a w siłowniach tłum nowicjuszy, którzy dostali karnet w prezencie albo są tu wskutek postanowienia noworocznego. Instruktorzy nie mają czasu przygotować dla Ciebie programu, bo skupiają się na wyjaśnianiu, jak działają maszyny. Lepiej kup dużą piłkę do ćwiczeń albo hantle i zacznij się przyzwyczajać do reżimu treningowego w domu. Możesz wykorzystać nasze programy treningowe, żeby nie tracić czasu na układanie własnego - oto przykładowe zestawy ćwiczeń:

Większe mięśnie bez siłowni

Trening na maksa z minimum sprzętu

Kompletny trening z hantlami

Pamiętaj, że opuszczenie jednego treningu powoduje, że ryzyko wagarów podczas następnego rośnie aż o 60%. Jeśli zaś Twoja "siłownia" jest w sypialni, łatwiej Ci będzie się dopasować. A po miesiącu przygotowań w domu, zahartowany, zapisz się na siłownię. Wtedy na siłowni będzie już luźniej.

1 2 3 ... 5
STRONA 1 z 5

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij