Czerwcowy numer Men's Health już jest! Co w środku?

Słońce i czerwiec zarażają energią i tę energię do życia i optymizm zamknęliśmy w tym numerze Men’s Health wraz z niezmiennym przekonaniem, że należy brać sprawy we własne ręce, i że zawsze można coś zrobić lepiej. W czerwcowym numerze znajdziecie między innymi:

Men's Health, nowy numer Men's Health

1. Body power

Ćwiczenia z masą własnego ciała powinny być podstawą treningowej rutyny, a nie opcją awaryjną, kiedy znowu pozamykają nam siłownie. Po pierwsze, to genialna odskocznia od nudnych reżimów, ławeczek i martwych ciągów. Po drugie, trening jest wyjątkowo skuteczny. Po trzecie, można go robić wszędzie i po czwarte w końcu mamy wiosnę i można ćwiczyć na zewnątrz. Jeżeli sądzisz, że tylko ciężary robią robotę, to mamy dla ciebie 7 ćwiczeń z kalisteniki i 7 wyzwań jednocześnie. Podejmiesz rękawicę? s.42

REKLAMA

2. 25 najlepszych produktów w kuchni faceta i 25, bez których można się obejść

Wiedza o żywieniu to wiedza o lepszym życiu – na jedno i drugie warto mieć apetyt. Nasz panel ekspertów od zdrowia, diety i fitnessu wybrał jedzenie dla facetów i podzielił je na dwie kategorie: „Dodaj do koszyka” i „Usuń z koszyka”. Ta pierwsza to produkty, które świetnie ci zrobią pod każdym względem i, co ważne, nie wyczyszczą do spodu portfela. Natomiast w tej drugiej znajdziesz produkty, które możesz spokojnie odstawić, choć w powszechnej opinii uchodzą za zdrowe, to jednak są zdecydowanie przeszacowane. s. 50

3. Po co komu stare, dobre puzzle

W spadku po tej cholernej pandemii – oprócz złych rzeczy – dostaliśmy kilka dobrych. Na przykład nawyk częstszego mycia rąk na pewno nam nie zaszkodzi, ale też gigantycznie wzrosła ochota na uprawianie hobby i to tych najbardziej tradycyjnych: planszówki, puzzle, ale też majsterkowanie czy ogrodnictwo balkonowe. Tylko się cieszyć z nowych pasji i warto je pielęgnować – ten artykuł was o tym przekona. s.60

4. Dobry klimat na rozwój

Lepiej już było – mówią różni, często samozwańczy, eksperci od gospodarki, polityki i różnych takich. Faktycznie czasy nie są najłatwiejsze, ale mądry człowiek wie, że historia kołem się toczy i po „gorzej” będzie „lepiej”, a kryzysy i traumy mogą być doskonałą okazją do odkrywania własnej siły i potencjału. I nie mówimy tu o jakimś ledwo migocącym światełku w tunelu, tylko o jasno rozświetlonej latarni morskiej. Tu znajdziecie uzasadnienie dlaczego tak ważne jest przekuwanie kryzysu w coś dobrego i tropy, gdzie tej dobrej siły szukać. s. 72

5. 100 lat życia w formie

Wcale się nam nie marzy wieczne życie, ale życie w formie i zdrowiu już tak. Niby każdy ma ogólne pojęcie, co trzeba robić, by żyć dłużej i w lepszej formie, ale problem polega na tym, że jakoś wcale nie robimy tego, co dla nas najlepsze. A jak udowadniają już wszystkie badania naukowe, mamy większy wpływ na proces starzenia, niż nam się wydaje. Przedstawiamy więc strategie spowolnienia upływającego czasu do wprowadzenia od zaraz. s.66

Zobacz również:
REKLAMA