[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Uwodzenie w sieci: jak pisać?

Wybrałeś ją spośród tysięcy profili. Wydaje Ci się, że to właśnie ta. A teraz zła wiadomość. Jak wynika ze statystyk portali randkowych, tylko niecałe 30% wysłanych wiadomości doczekuje się odpowiedzi. Na szczęście istnieją zasady, których przestrzeganie zwiększy Twoje szanse. Strona randkowa OKCupid przeanalizowała kluczowe słowa i frazy, które działają najlepiej. 

Randka online
1. „Hej”

Opcjonalnie „Hejka”. Tylko 24% wiadomości rozpoczynających się od tego powitania doczekało się odpowiedzi. Tolerancja na „hejkę” gwałtownie zmniejsza się z wiekiem. Zwykłe „dzień dobry” okazuje się lepszym otwarciem.

REKLAMA

2. „zauważyłem, że”

Zdania nawiązujące do czegoś, co wyczytałeś na jej profilu lub zauważyłeś na zdjęciu, miały o 46% większe szanse na odpowiedź. Oznaczają, że wysiliłeś się, żeby dokładnie przejrzeć jej profil.

3. „lubisz snowboard”

W badaniach okazało się, że nawiązanie do zainteresowań tworzyło najlepszy grunt do dalszych kontaktów. Ludzie rzucają okiem na wiadomość i instynktownie reagują na słowa, które kojarzą im się pozytywnie.

4. „seksowne”

Chwal jej gust, ale nie jej wygląd. Niestety, ale aluzje do seksu, zwłaszcza samo to słowo w pierwszym liście, gwałtownie obniżają Twoje szanse – do zaledwie 18%. Lepiej pochwal coś, co napisała – że fajnie, dowcipnie, interesująco, niebanalnie.

5. „nie wieżę”

Być może zdałeś maturę z zaświadczeniem o dysleksji, ale ona o tym nie wie. Błędy ortograficzne dyskwalifikują. Wychodzisz na tępaka i analfabetę. Od czego masz automatyczne sprawdzanie pisowni?

6. „pzdr”

Skrótami możesz pisać do kumpla i jest OK. Ale w pierwszym liście do niej lakoniczność nie jest dobrze widziana: nieprzyjemnie kojarzy się z lenistwem. A kobiety wolą facetów, którzy wkładają trochę wysiłku w nawiązanie kontaktu.

7. „:-)”

Dziwne, ale prawdziwe: 45% listów z taką ikonką dostaje odpowiedź. 

Komentarze

 (7)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij