[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
  • Men's Health

  • Sex

  • Tinder i piłka nożna, czyli Mistrzostwa Świata romansu

REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

Tinder i piłka nożna, czyli Mistrzostwa Świata romansu

Najnowsze (arcyważne!) badania udowodniły, że istnieje korelacja między Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, a Twoimi działaniami w aplikacjach randkowych. W skrócie: Tinder ON.

kobieta i Tinder Alex Ruhl / Shutterstock.com
Przewiduje się, że do 2019 roku około 2,5 miliarda ludzi będzie korzystało ze smartfonów. Z tej robiącej wrażenie liczby ponad 97 milionów co miesiąc spędza sporo czasu szukając szczęścia poprzez randkowe appki. W grę wchodzi Tinder oraz, mniej znane u nas, Bumble i Happn.

Mówiąc prościej i całkiem szczerze: jeszcze nigdy w historii spotykanie nowych osób, budowanie z nimi relacji (raczej tych krótszych) i uprawianie niezobowiązującego seksu nie było tak proste.

Dlaczego piszemy o tym właśnie teraz? Prognozy seksualnej pogody firmy Tinder są następujące: przygotujmy się na rekordowo gorące lato. Zgodnie z nowymi danymi najpopularniejszej aplikacji wszystko zawdzięczamy piłkarskim Mistrzostwom Świata, które właśnie odbywają się na boiskach w Rosji. Choć to Cristiano Ronaldo i jemu podobni są na ustach całego globu, to Twoje akcje na randkowej giełdzie szybują w górę. Magia?

Badania, które udostępnił Tinder, pokazują, że podczas tegorocznego mundialu liczba połączonych ze sobą randkowiczów ("It's a match!" - wiesz, o co chodzi) wzrosła aż o 66%. Całkowita liczba "przesunięć w prawo" wzrosła zaś o 42%. Najwięcej zyskały profile, których użytkownicy jasno informowali, że uprawiają sport. Jakoś nas to nie dziwi.

Jak wytłumaczyć ten nagły skok aktywności użytkowników? Być może to ta wspaniała, letnia aura. A być może to magia emocji i sportu, który od lat łączy ludzi. I - między innymi - za to go kochamy.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij