[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Seksualny fitness: buduj mięśnie w łóżku

Seksualny fitness? Mamy nadzieję, że dla Ciebie brzmi to równie zachęcająco jak dla nas. Nie dość, że seks to sama radość i kwintesencja przyjemności, to jeszcze pomoże Ci w budowaniu formy. Wystarczy, że będziesz zgłębiał tajniki ars amandi, a 6-pak sam się zrobi. 

Seks fot. andrey_l 2015/shutterstock
Trening na masę:

1. Huśtawka

Zamiennie z: treningiem bicepsów

Przygotuj się na poważną sesję angażującą ramiona. Ugnij lekko kolana, poproś partnerkę, aby oplotła Cię nogami, i unieś ją. Cały jej ciężar spoczywa teraz na Twoich bicepsach. Ruchy: góra – dół i na boki.

Trener seksu radzi… Podnieś jedną z jej nóg i oprzyj sobie na ramieniu. Pozwól jej kontrolować kąt rozwarcia nóg, a co za tym idzie – głębokość pchnięć.

 

REKLAMA

REKLAMA

Seks fot. PawelSierakowski 2015/shutterstock
2. Orgazm z ABS

Zamiennie z: 3 seriami unoszenia ud

Połóż się na wznak z nogami ugiętymi w kolanach. Pozwól jej się dosiąść tyłem do Ciebie, tak by jej nogi były wyprostowane. Każde Twoje pchnięcie angażuje wszystkie mięśnie tułowia, a szczególnie dolne mięśnie brzucha i zginacz ud. To najprzyjemniejszy ze znanych nam sposobów na ABS.

Trener seksu radzi… Namów ją, aby co kilka pchnięć przechylała się na wznak, co znakomicie ułatwi Ci wcelowanie w jej punkt G.

 

REKLAMA

Seks fot. bart78 2015/shutterstock
3. Na kolana

Zamiennie z: wykrokami

Ta odmiana pieska sprawia, że pracują największe mięśnie Twojego ciała – pośladki oraz uda. Uklęknij za partnerką na jednym kolanie, zmieniając nogę co 1-2 min. To też doskonały sposób na spalanie tłuszczu – przez 15 minut pozbędziesz się ok. 90 kcal.

Trener seksu radzi… Aby doznania były intensywniejsze, poproś ją, aby skrzyżowała nogi w kostkach. Badania wskazują, że w takiej pozycji orgazm może być o 18% silniejszy.

 

REKLAMA

REKLAMA

damska pupa fot. Prochkailo 2015/shutterstock
4. Seksopak

Zamiennie z: zajęciami pilatesu

Wszystko, czego potrzebujesz, to wygimnastykowana partnerka. To doskonała pozycja do wzmocnienia i wyrzeźbienia mięśni korpusu.

Niech Twoja partnerka położy się na wznak. Ty ułóż się bokiem, pod kątem prostym do jej ciała, tak by mogła opleść nogami Twoją nogę. Napnij mięśnie brzucha i skoncentruj się na powolnych, regularnych pchnięciach.

Trener seksu radzi… Taka pozycja sprawia, że najbardziej unerwiona część pochwy otrzymuje tyle uwagi, ile lubi.

 

REKLAMA

seks fot. Artem Furman 2015/Shutterstock
Trening na spalanie

1. Balet

Zamiennie z: 6,5 km marszu

Ta pozycja da Ci wycisk. Uczestniczą w niej wszystkie mięśnie ciała. Postaw partnekę przed sobą na krześle, a następnie opuść jej biodra delikatnie, tak by w nią wejść. Napnij mięśnie brzucha, wyprostuj plecy i ugnij kolana.

Trener seksu radzi… Aby wzmocnić ruchy frykcyjne was obojga, poproś partnerkę, aby napinała mięśnie pośladków i miednicy w momencie, gdy ją unosisz. To jedna z Tych pozycji, po której możecie od razu iść spać.

 

REKLAMA

REKLAMA

Kobieta, seks fot. Guryanov Andrey 2015/Shutterstock
2. Taczki

Zamiennie z: martwym ciągiem

Jeżeli jesteś zainteresowany spaleniem ekstrakalorii po wieczornej kolacji, ta pozycja jest idealna dla Ciebie. Zacznij od pozycji od tyłu, a następnie unieś jej nogi, tak aby opierały się na Twoich biodrach. Twoje mięśnie naramienne i mięśnie tułowia rozpoczną intensywną pracę, podczas gdy Ty kołyszesz ciałem do przodu i do tyłu.

Trener seksu radzi… Jeżeli potrzebujesz odpoczynku, pozwól jej postawić jedną nogę na ziemi. Tym samym będziesz miał lepszy dostęp do jej punktu G.

 

REKLAMA

kobieta, seks fot. Sophie Louise Davis 2015/shutterstock
3. Wyczynowo

Zamiennie z: 30-minutowym treningiem na rowerze

Jedyna przewaga roweru stacjonarnego nad tą pozycja polega na tym, że rower ma rączki, które dają oparcie. Poproś ją, aby oparła się o ścianę lub stół i pociągnij ku sobie jej biodra, tak byś mógł w nią wejść. Stosuj zamiennie szybsze i wolniejsze pchnięcia. Spalisz nawet 200 kcal przez 10 minut.

Trener seksu radzi… Ona może w tej pozycji – dzięki ruchom bioder – kontrolować głębokość penetracji. Wibrator, pieszczący jej łechtaczkę, może być mile widziany.

 

REKLAMA

REKLAMA

seks fot. Lucky Business 2015/shutterstock
4. Twarzą w twarz

Zamiennie z: 30 min biegu

Usiądź z nogami wyprostowanymi, podczas gdy ona siada Ci na udach i też prostuje nogi. Trzymając się za ręce, odchylacie się od siebie i przybliżacie, podczas gdy ona ruchami bioder kontroluje rytm. Wypróbuj – 15 szybkich pchnięć, a następnie 2 minuty wolniejszych ruchów. Kalorie spalają się, nie przerywając Wam miłej sesji.

Trener seksu radzi… Gdy partnerka odchyla tułów do tyłu, zwiększa się głębokość penetracji, a gdy przybliża się do Ciebie, łechtaczka dostaje swoją porcję zainteresowania.  

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij