[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

  • Men's Health

  • Sex

  • Seks i fitness: 4 ćwiczenia na lepsze osiągi w łóżku

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.6

Seks i fitness: 4 ćwiczenia na lepsze osiągi w łóżku

Uczucia uczuciami, ale dobry seks wymaga sprawności. Te ćwiczenia przygotują Cię na seks w każdym wariancie.

seks fitness fot. Shutterstock / Beth Bischoff
Mocny triceps, klatka, uda, mięśnie pośladkowe i brzuch sprawią, że będziesz miał lepszą kontrolę nad przebiegiem akcji. Z łatwością utrzymasz jej lub swoje ciało w odpowiedniej pozycji przez dowolnie długi czas. Wykonuj każde ćwiczenie w maksymalnej ilości powtórzeń, a po 4 tygodniach oboje poczujecie różnicę.

REKLAMA

seks fitness fot. Shutterstock / Beth Bischoff

1. Pozycja: Ty na górze

Zrób podpór przodem, ale nogi połóż na piłce, tak by opierały się na kości piszczelowej. Podciągnij kolana do klatki, przetaczając nogi na piłce, tak by opierały się na podbiciach stóp. Wróć do pozycji wyjściowej.

seks fitness fot. Shutterstock / Beth Bischoff

2. Pozycje: stojące

Połóż się na piłce, opierając się na biodrach. Skrzyżuj ramiona na klatce i opuść tułów jak najniżej. Następnie unieś go, skręcając w prawo. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz w drugą stronę.

seks fitness fot. Shutterstock / Beth Bischoff

3. Pozycja: Ty na dole

Połóż się płasko na ziemi. Zegnij lewe kolano, złap je prawą ręką i przyciągnij je blisko do prawego boku; jednocześnie tułów skręć w lewo. Wytrzymaj przez 5 s. Wróć i powtórz w drugą stronę.

seks fitness fot. Shutterstock / Beth Bischoff

4. Pozycje: wszystkie

Połóż się na plecach z ramionami skrzyżowanymi na klatce. Nogi zegnij w kolanach i unieś. Prostuj nogi, lekko skręcając je w prawo. Napnij brzuch, unieś barki i wyciągnij ramiona w lewo. Wróć i powtórz w drugą stronę.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij