1. Przywróć klimat
Kobiety są bardziej skłonne do wyrzutów sumienia po nocnej przygodzie z kolegą z pracy, szczególnie, jeżeli podejrzewają, że ten pierwszy raz może być ostatni. Gdy spotkacie się następnego dnia w pracy, przywróć swojski klimat jakimś waszym biurowym żartem. Zawsze mieliście ze sobą dobry kontakt? Pokaż, że to się nie zmieniło.
2. Plotki
Wielu z nas nie ma ochoty być przedmiotem biurowych plotek. Z drugiej strony 66% romansujących par w początkowej fazie w ogóle przestaje kontrolować swoje zachowanie. Najlepiej po prostu nie robić z tego specjalnej tajemnicy, ale też nie opowiadać wszystkim dookoła, jak wam wspaniale w łóżku.
3. Ale nie zapomnij o pracy
Szefowie nie dlatego nie lubią romansów w pracy, że są przeciwko ludzkiemu szczęściu. Boją się po prostu, że ucierpi na tym efektywność. Dlatego bezpieczniej będzie, jeżeli wyznaczycie sobie spotkania – 20 minut przy porannej kawie, a potem podczas lunchu. Nie więcej. Wtedy nikt się nie przyczepi.
4. A jak się nie uda?
Tylko jedna trzecia biurowych romansów przeradza się w coś trwalszego. Niestety, jeżeli to Ty inicjujesz zerwanie, wasi koledzy i koleżanki wezmą z pewnością stronę Twojej eks. Jeżeli między Wami się nie układa, zarezerwuj dyskusję na godziny po 17.00. Wciąganie innych w wasze problemy jest żenujące i niepoważne. Staraj się załatwić to jak facet z klasą.
Z ankiety MH wiemy, że:
- 95% pytanych flirtowało z koleżanką z pracy
- 89% fantazjuje o kimś z pracy
- 72% całowało się z kimś z pracy
- 65% uprawiało seks z kimś z pracy
- 59% umawiało się z kimś z pracy
- 45% zerwało romans w pracy
- 9% musiało zmienić pracę z powodu zerwania romansu
- 8% twierdzi, że romans w pracy pomógł im w karierze
Komentarze