[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.7

Podryw online

Internetowy podryw bywa bardzo skuteczny. Ze statystyk wynika, że aż 26% znajomości online kończy się w łóżku, ale zanim to nastąpi, musisz wiedzieć, jak zacząć. Oto 3 podstawowe rzeczy, które koniecznie musisz zrobić, aby odnieść sukces.
fot. © Fat 2008/shutterstock.com
Badania mówią, że ubywa nam znajomych w realu, coraz więcej mamy ich w sieci. Czyli z każdym rokiem więcej par poznaje się przez internet. Jak zacząć znajomość?  

 1.


Przedstaw się

Kobiety najbardziej obawiają się sieciowych świrów. Nie chwal się więc, nie wydziwiaj, nie sil na oryginalność. Jeśli zaczniesz wymyślać, że swoim przyrodzeniem jesteś w stanie zawstydzić każdego gwiazdora filmów porno, kolekcjonujesz antyki z czasów Bolesława Chrobrego i zajmujesz się przemytem bananów z Hamburga do Szczecina, miej pewność, że ona bez zbędnej zwłoki kliknie na przycisk "Zablokuj" w swoim komunikatorze. Na początek podaj najzwyklejsze, konkretne informacje o sobie. Nie próbuj kłamać albo koloryzować - w dobie Facebooka i Google'a łatwo zweryfikować, czy to, co piszesz, jest prawdą czy zwykłymi bajkami.

REKLAMA
 2.


Nie poganiaj

Zanim zaproponujesz spotkanie, powinniście się najpierw poznać. W przeciwnym wypadku wasza randka może okazać się katastrofą. Musicie mieć o czym rozmawiać. Wymień z nią 10 maili, przeprowadź kilka rozmów na komunikatorze czy Facebooku, wyślij parę smsów. Zadawaj pytania, aby z jednej strony przekonać ją, że jesteś nią poważnie zainteresowany, a z drugiej strony zgromadzić dostatecznie dużo informacji o niej, aby podczas przyszłego spotkania w realu nie zabrakło wam tematów do rozmowy. Dowiedz się, co lubi, a czego nie znosi, czym się zajmuje, gdzie bywa po pracy, jakie ma hobby itd.

 3.


Reaguj

Każda kolejna Twoja wiadomość powinna nawiązywać do poprzedniej od niej. To dla niej dowód, że nie korespondujesz jednocześnie z 50 kobietami, tylko skupiasz się tylko na niej. Kobiety bardzo cenią facetów, którzy ich uważnie słuchają (albo uważnie czytają, co piszą) - to dla nich kolejny dowód na to, że jesteś zainteresowany nią jako osobą, a nie tylko jej ciałem. Im bardziej skoncentrowany będziesz podczas waszych pierwszych rozmów, tym bardziej będziesz przekonana, że jest dla Ciebie ważna i tym większe prawdopodobieństwo, że obdarzy Cię zaufaniem na tyle dużym, aby zgodzić się na spotkanie.

MH 04/2008

Komentarze

 (11)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij