[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.5

Forma w łóżku - jak dbać o siebie po 40?

Żeby po czterdziestce zachować w łóżku młodzieńczą werwę, wystarczy zmienić dietę na bogatszą w banany, nabiał i orzechy.

seks, dieta, afrodyzjaki
Badanie w „International Journal of Andrology” wykazało związek między wysokim poziomem magnezu a stężeniem testosteronu i IGF-1 – białka, które promuje wzrost mięśni. Komórki krwi dobrze zaopatrzone w magnez uwalniają mniej wolnych rodników, które hamowałyby produkcję testosteronu. Staje się to szczególnie ważne dla mężczyzn po osiągnięciu czterdziestki, kiedy poziom tego hormonu zaczyna spadać o 1% rocznie.

ZOBACZ TEŻ: Najwięksi mordercy męskiego libdo

REKLAMA

Testosteron ma kluczowe znaczenie dla utrzymania poziomu energii, masy mięśniowej i sprawności w łóżku. Warto dodać, że magnez odgrywa istotną rolę w regulacji ciśnienia krwi, a co za tym idzie również dopływu krwi do członka, co ma fundamentalne znaczenie, jeżeli chodzi o możliwość osiągnięcia erekcji, a także jej jakość (twardość, czas trwania).

Zarówno zbyt niskie, jak i zbyt wysokie ciśnienie krwi są potencjalnymi wrogami potencji mężczyzny. Żeby uzupełnić poziom magnezu, nie musisz od razu stawiać na suplementy. Naprawdę sporo tego mikroelementu możesz dostarczyć sobie w diecie, zjadając banany, orzechy, nasiona i produkty pełnoziarniste.

Trawa a jakość nasienia

Jak dotąd największą winą za spadek jakości męskiego nasienia były obarczane stres, elektronika i papierosy. Jednak, według najnowszych badań, palenie trawki szkodzi Twojej płodności bardziej niż palenie tytoniu. Jakość spermy facetów jarających zioło spada niemal do poziomu tych zupełnie bezpłodnych.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij