[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.8

Erotyczny kalendarz MH: październik

Jesienią ochota do życia jest wprost proporcjonalna do wykresów temperatur. Nie pozwól jednak, by miało to wpływ na temperaturę w Twojej sypialni. 

Seks jesienią Jesienią uważaj, gdzie stawiasz kroki - w liściach może leżeć jakaś blogerka modowa!

1. tydzień: zadbaj o kondycję

Chronobiolodzy z uniwersytetu Gainesville na Florydzie twierdzą, że w październiku przypada wyż seksualnych możliwości, bo produkujemy najwięcej testosteronu w całym roku. Jeśli pokonasz jesienną chandrę i zmobilizujesz się do regularnych ćwiczeń, zima upłynie na samych przyjemnościach. Wiadomo, że wysiłek podnosi poziom testosteronu i poprawia samopoczucie.

Naukowcy z Uniwersytetu w Waszyngtonie odkryli, że szybki, 20-minutowy trucht nastraja seksualnie, ponieważ powoduje specyficzną cyrkulację krwi (zwłaszcza w kroczu). Regularne ćwiczenia na brzuch, biodra i pośladki są bardziej skuteczne w walce z zaburzeniami wzwodu niż zażywanie leków. Połóż się na boku, podpierając się łokciem, złącz nogi i delikatnie podnoś je na wysokość ok. 20 cm. Ćwiczenie powtarzaj 15 razy w trzech seriach.

REKLAMA

PRZECZYTAJ TEŻ: Udany związek - przepis na codzienność

2. tydzień: piknik w łóżku

Wzmocnij się w jeszcze przyjemniejszy sposób – jedząc to, co sprzyja kondycji seksualnej. Danie główne: filety z łososia lub krewetki przyrządź na grillu lub w piekarniku. Do tego podaj dip ze zmiksowanego awokado połączonego ze szparagami. Przypraw lubczykiem, curry lub włoskim koprem. Deser: suszone lub świeże figi obtocz w miodzie, a potem w pestkach słonecznika, na chwilę wstaw do piekarnika (na blachę), podawaj z plasterkami świeżego kiwi. Deser koktajlowy: jogurt naturalny zmiksuj z cząstkami melona i banana, dodaj cynamon lub wanilię.

3. tydzień: rozpal zmysły

Zapachy wanilii, jaśminu, piżma, ylang-ylang i drzewa sandałowego mają właściwości pobudzające seksualnie. Można je dostać w drogeriach i aptekach. Są używane do produkcji świec zapachowych, kadzidełek czy olejków. W zimny, dżdżysty październikowy weekend zapal kilka świec zapachowych albo kup ceramiczny „kominek”, do którego wlewa się olejek i podgrzewa małą świeczką.

Alan Hirsch, specjalista leczenia smakiem i zapachem z Chicago, uważa: „Wąchanie odpowiednio dobranych zapachów redukuje też poziom stresu i uwrażliwia receptory zmysłów. Na kobiety najskuteczniej działa zapach zielonych jabłek”.

DLA AKTYWNYCH: Trening i dieta na lepszy seks

4. tydzień: pomaluj swój seks

Jesienią mniej masz ochoty na seks. Aby temu przeciwdzialać, raz w tygodniu wybierz się do solarium (10-15 minut). Wymień żarówki w domowych żyrandolach na jaśniejsze, zwłaszcza w sypialni. Według chromatoterapeutów, jeśli chcesz mieć ochotę na seks, usuń ze swojego otoczenia fiolet.

Zbyt dużo zieleni sprawia, że możesz stać się przesadnie zrelaksowany i... bierny. Nadmiar niebieskiego skłoni Cię raczej do filozofowania niż figli. Zerotyzuj barwy pościeli, zasłon, a nawet ścian sypialni. Czerwień to kolor najbardziej dynamiczny. Pomarańczowy zachęca do eksperymentów. Turkus napawa entuzjazmem i optymizmem. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij