Misją tegorocznej edycji PlayGolf jest uświadomienie potencjalny golfistom dostępności tej dyscypliny w naszym kraju. Wiele osób nadal postrzega golfa jako sport elitarny, mało popularny i trudno dostępny. Tymczasem rozlokowanie pól golfowych w Polsce, pozwala na swobodny dostęp i możliwość uprawiania tego sportu przez mieszkańców niemal całego kraju. Coraz popularniejsze stają się również tzw. strzelnice golfowe, powstające niekiedy w samych centrach miast.
Program PlayGolf pomaga poznać tajniki gry w golfa oraz w prosty i niedrogi sposób w praktyce zapoznać się z podstawowymi zasadami obowiązującymi w grze. Infrastruktura pól golfowych daje szansę początkującym golfistom na spokojne doskonalenie umiejętności gry.
"W ramach tej kampanii obalamy mity, wciąż popularne w naszym społeczeństwie, że golf to sport dostępny dla nielicznych - mówi Jacek Gulmantowicz, prezes zarządu Grupy G24. - Zagrać może dziś praktycznie każdy, bez względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Golf może już konkurować cenowo z innymi dyscyplinami sportu. Pełny, dziesięciogodzinny kurs golfa z profesjonalnym trenerem, kijami i piłeczkami to wydatek rzędu ok. 400 zł".
Dzięki konsekwentnej popularyzacji tej dyscypliny w ramach kampanii PlayGolf, liczba nowych graczy z roku na rok podwaja się. Powstające nowe obiekty golfowe to efekt wciąż rosnącego zapotrzebowania coraz liczniejszej grupy golfistów w Polsce, szacowanej już na ponad 10 tysięcy osób.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.playgolf.pl.
MH