[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Zagraj w golfa w Twoim mieście!

Rozpoczyna się kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promocji golfa w Polsce - PlayGolf. Organizatorzy: Grupa G24 we współpracy z Polskim Związkiem Golfa oraz PGA Polska, chcą w ten sposób przyczynić się do zwiększenia popularności tego sportu w Polsce.
fot. photogolfer 2009/shutterstock.com
Misją tegorocznej edycji PlayGolf jest uświadomienie potencjalny golfistom dostępności tej dyscypliny w naszym kraju. Wiele osób nadal postrzega golfa jako sport elitarny, mało popularny i trudno dostępny. Tymczasem rozlokowanie pól golfowych w Polsce, pozwala na swobodny dostęp i możliwość uprawiania tego sportu przez mieszkańców niemal całego kraju. Coraz popularniejsze stają się również tzw. strzelnice golfowe, powstające niekiedy w samych centrach miast.

Program PlayGolf pomaga poznać tajniki gry w golfa oraz w prosty i niedrogi sposób w praktyce zapoznać się z podstawowymi zasadami obowiązującymi w grze. Infrastruktura pól golfowych daje szansę początkującym golfistom na spokojne doskonalenie umiejętności gry.

"W ramach tej kampanii obalamy mity, wciąż popularne w naszym społeczeństwie, że golf to sport dostępny dla nielicznych - mówi Jacek Gulmantowicz, prezes zarządu Grupy G24. - Zagrać może dziś praktycznie każdy, bez względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Golf może już konkurować cenowo z innymi dyscyplinami sportu. Pełny, dziesięciogodzinny kurs golfa z profesjonalnym trenerem, kijami i piłeczkami to wydatek rzędu ok. 400 zł".

Dzięki konsekwentnej popularyzacji tej dyscypliny w ramach kampanii PlayGolf, liczba nowych graczy z roku na rok podwaja się. Powstające nowe obiekty golfowe to efekt wciąż rosnącego zapotrzebowania coraz liczniejszej grupy golfistów w Polsce, szacowanej już na ponad 10 tysięcy osób.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.playgolf.pl.

MH

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij