Zadbaj o siebie NAŁ

Pracujesz, ćwiczysz, realizujesz swoje pasje, a każdy dzień to wyzwanie dla Twojego organizmu? Potrzebujesz dodatkowego wsparcia, by nadążał on za intensywnym trybem życia? Zwróć uwagę, czy zapewniasz mu nie tylko odpowiednie nawodnienie, ale też dawkę mikro- i makroelementów.

Nałęczowianka Fot. Producent
Woda spełnia w organizmie szereg funkcji. Nie ma jednej zasady określającej, ile litrów wody powinniśmy pić. Według ogólnych wytycznych kobiety (niebędące w ciąży i niekarmiące) powinny spożywać ok. 2L wody dziennie, a mężczyźni – o pół litra więcej. To bardzo ważne, by spożywać odpowiednią jej ilość z różnych źródeł jako część zrównoważonej diety.

REKLAMA

Świadomość konsumentów na temat prawidłowego nawadniania rośnie. Jednak intensywny tryb życia, wymagająca praca i wzmożony stres sprawiły, że poszukują oni produktów dających im dodatkowe wparcie.

By odpowiadać na różne potrzeby, powstały napoje NAŁ+ wzbogacone o cynk, potas i magnez. Funkcjonalne NAŁ+ na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka nie zawierają barwników, konserwantów, cukru ani substancji słodzących. Dostępne są w trzech wariantach w trzech różnych smakach.

NałęczowiankaFot. Producent
  • NAŁ+ o smaku czarnej porzeczki zostało wzbogacone o cynk, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Polecany dla osób, które chcą proaktywnie zadbać o swój organizm.
  • NAŁ+ o smaku jeżyny zawiera potas, pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. Polecany dla osób aktywnych fizycznie.
  • NAŁ+ o smaku zielonego jabłka z magnezem to propozycja dla osób, które dużo pracują, mają wiele planów i pragną wykorzystywać każdy dzień najlepiej, jak się da.

NAŁ+ Są dostępne w butelkach PET o wygodnej i poręcznej pojemności 0,7 L, które nie tylko w 100% nadają się do recyklingu, ale są też wykonane w 50% z plastiku z recyklingu.

Zobacz również:
Każdy mięsień w Twoim ciele ma więcej funkcji niż jedna. I jeśli będziesz o tym pamiętał, trenując  z ciężarami, to nie tylko będziesz silniejszy i sprawniejszy, ale także bardziej odporny na kontuzje.  Ten program pomoże Ci wzmocnić w ten sposób całe ciało; druga dobra wiadomość jest taka,  że trwa on mniej niż pół godziny. Ćwicz według niego 4 razy w tygodniu, robiąc treningi co drugi dzień. A w dni, w które nie sięgasz po żelazo, wychodź na 20-minutowe bieganie.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA