[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Wyrwij się z Nietoperzem na Sziget – relacja z festiwalu Sziget 2015

Historia firmy Bacardi i jej rumu, to nie tylko walka z przeciwnościami losu, komunistycznym terrorem na Kubie, wywłaszczeniem i emigracją. To przede wszystkim historia niczym nieskrępowanej, doskonałej zabawy. W tym roku marka Bacardi zaprosiła swoich fanów do wspólnej podróży na festiwal Sziget. Zobaczcie relację z tego wydarzenia... i nie tylko.

Sziget, Wyspa Wolności
Bacardi w ciągu 150 lat stała się legendą i jednym z najbardziej rozpoznawalnych rumów na świecie. Zasłynęła z epickich imprez na Kubie i od tamtych czasów towarzyszy wszystkim podczas najlepszych wydarzeń i muzycznych przygód dookoła świata. W tym roku wprowadzono nowy projekt – Bacardi Music GateAway, którego częścią była akcja „Wyrwij się z Nietoperzem na Sziget.”

Projekt Bacardi Music GateAway polega na „wyrywaniu” z codzienności młodych ludzi i inspirowaniu ich do życia w sposób śmiały, odważny i pełen pasji. Dokładnie tak, jak rodzina Bacardi, która zawsze stawiała na pasję, marzenia, i miała odwagę je realizować.

 

 

Pierwszym przystankiem w tej niesamowitej podroży, jaką jest Bacardi Music GateAway, był Budapeszt i festiwal Sziget, na którym spotkało się ponad 440 tysięcy ludzi, z całego świata. Marka Bacardi miała tam swoją strefę, w której zagrał między innymi jej ambasador - DJ Adamus, jeden z najbardziej znanych polskich DJów. Towarzyszył mu jako MC – CNE czyli Człowiek Nowej Ery. Polska ekipa rozgrzała tego wieczoru parkiet do czerwoności.

 

 

Do wspólnej zabawy zaproszono również nieposkromionych miłośników rumu i szalonych doznań muzycznych. Razem z Djem Adamusem i Nietoperzem, do Budapesztu wyrwało się czterech laureatów, wspólnego konkursu Bacardi i Radia ESKA, którzy zabrali ze sobą osoby towarzyszące.

Przez cztery dni pobytu na tym największym festiwalu w Europie Wschodniej, zobaczyli koncerty takich gwiazd jak Robbie Williams, Florence & The Machine, Selah Sue, Gentleman, Yellow Claw, Hernan Cataneo, i wielu innych. W tym roku znowu padł rekord! W tygodniu zabawy na Sziget Festival 2015 wzięło w sumie udział 441 tysięcy ludzi z 95 krajów!

Marka Bacardi jest uczestnikiem i często sponsorem najlepszych imprez na całym świecie - od Nowego Yorku, przez Londyn, Paryż, Warszawę, Moskwę, aż po Tokio, Bangkok i Sydney - dlatego nie mogło jej zabraknąć na Wyspie Wolności w Budapeszcie.

Melanż z tradycjami

Założona w 1862 roku w Santiago de Cuba firma Bacardi zrewolucjonizowała swoim rumem cały przemysł alkoholowy. Od tego czasu, opierając się na niezmienionej recepturze, rum Bacardi stał się najczęściej nagradzanym alkoholem świata - za jakość, smak i innowacyjność - a do firmy trafiło ponad 500 nagród i trofeów!

Nie każdy wie, że popularny na całym świecie drink Mojito powstał w latach 30. XX wieku na Kubie, właśnie na bazie białego rumu Bacardi.

Jak zrobić legendarne Bacardi Mojito:

  • 40 ml rumu Bacardi Carta Blanca
  • 2 kawałki limonki pokrojone w łódeczki
  • 6 listków świeżej mięty
  • 1 łyżeczka cukru trzcinowego
  • 20 ml wody źródlanej
  • gałązka świeżej mięty

Sposób przygotowania:

Delikatnie wyciśnij limonki z cukrem do szklanki. Rozetrzyj listki mięty w dłoniach, przetrzyj nimi krawędzie szklanki. Wypełnij ją do połowy kruszonym lodem, wlej Bacardi Carta Blanca i mieszaj do rozpuszczenia cukru. Dopełnij szklankę kruszonym lodem, wlej wodę i udekoruj gałązką mięty.

Nie ma drinka na świecie, który mógłby pochwalić się takim ambasadorem. Ernest Hemingway był wielkim pisarzem i równie wielkim admiratorem rumu Bacardi i mojito. Niektórzy twierdzili wręcz, że opowiadanie, za które dostał nagrodę Pulitzera w 1954 powinno mieć tytuł "Stary człowiek i morze Mojito". 

Innym znanym i lubianym koktajlem na bazie rumu jest Bacardi Daiquiri. Nie ma innego drinka na świecie, który mógłby pochwalić się takim ambasadorem - Ernest Hemingway był wielkim pisarzem i równie wielkim admiratorem rumu Bacardi. Niektórzy twierdzili wręcz, że opowiadanie, za które dostał nagrodę Pulitzera w 1954 powinno mieć tytuł "Stary człowiek i morze Daiquiri".

Jak zrobić Bacardi Daiquiri:

  • 40 ml rumu Bacardi Carta Blanca
  • 20 ml świeżo wyciśniętego soku z limonki
  • 2 łyżeczki drobno mielonego cukru
  • kostki lodu
  • pokruszony lód

Sposób przygotowania:

Umieszczamy wszystkie składniki w shakerze i wypełniamy go w połowie kostkami lodu i pokruszonym lodem. Potrząsamy nim energicznie, aż stanie się bardzo zimny. Wymieszane składniki należy przecedzić przez gęste sitko wprost do schłodzonego kieliszka koktajlowego lub kieliszka typu coupette.

 

Bar w butelce

 

 

 

W polskich sklepach można spotkać najczęściej trzy odmiany rumu, produkowanego przez Bacardi. Carta Blanca czyli lekki rum, idealny do przygotowywania koktajli takich jak Bacardi Mojito czy Bacardi Daiquiri.

Carta Oro to z kolei tradycyjny złoty rum o miękkim smaku, na bazie którego po raz pierwszy został przyrządzony kultowy koktajl Bacardi Cuba Libre. Carta Oro dojrzewa w lekko opalanych beczkach dębowych, a bogaty aromat wanilii, karmelu i migdałów, nadają głęboki smak i charakter drinkom przygotowywanym właśnie na jego bazie.

Najbardziej wyrafinowany smak ma Carta Negra. To rum o ciemnym, bardziej nasyconym i intensywnym aromacie, idealny na wieczorne spotkania z przyjaciółmi. W smaku rumu wyczuwalne są mocne owocowe nuty banana, karmelizowanego ananasa i melasy. Rum dojrzewa w opalanych beczkach dębowych od roku do 3 lat. W tym czasie trunek nabiera mocnego karmelowego zapachu.

Wejdź na www.facebook.com/BacardiPolska, zobacz zdjęcia z Sziget i poczuj niesamowitą moc tej imprezy .

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij