[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.2

Women's Health już w Polsce!

Polski "Men's Health" doczekał się młodszej siostry! Już od 26 kwietnia w sprzedaży jest pierwsze wydanie polskiej edycji amerykańskiego magazynu "Women’s Health", najszybciej rozwijającego się lifestylowego magazynu dla kobiet na świecie.

Women's Health Polska
"Women’s Health" to siostrzana publikacja magazynu "Men’s Health", który w Polsce ukazuje się już od 9 lat i jest absolutnym liderem rynku w kategorii miesięczników dla mężczyzn.

"Women’s Health" powstał w USA w 2005 roku i od tamtej pory ma już 17 edycji na świecie, których łączny nakład wynosi ponad 2,5 miliona egzemplarzy. Co miesiąc czyta go aż 15 milionów kobiet. Ten spektakularny sukces "Women’s Health"na całym świecie wiąże się z nowym, dynamicznie rozwijającym się trendem "well-being" , czyli życia w harmonii z własnym ciałem i umysłem.

REKLAMA

"Dzisiaj o pozycji społecznej nie świadczy już markowa sukienka czy torebka z logo znanego projektanta, ale zdrowa cera, lśniące włosy i zadbana sylwetka - mówi Aneta Martynów, redaktor naczelna "Women’s Health". - Ten magazyn będzie na polskim rynku jedynym poradnikiem dla kobiet w jakości glossy. Będzie tworzył wizerunek świata, z którym nowoczesna kobieta chce się utożsamiać".

"Women’s Health" liczy sobie 172 strony i kosztuje 7,99 zł. Pierwszy, wiosenno-letni numer został wydany w nakładzie ponad 100 tysięcy egzemplarzy i pozostanie w sprzedaży przez trzy miesiące. Następne, jesienne wydanie ukaże się w październiku. Od końca 2013 r. "Women’s Health" będzie się ukazywał jako dwumiesięcznik. Już w tej chwili działa również strona internetowa www.womenshealth.pl oraz facebookowy profil magazynu - facebook.com/WomensHealthPolska.

Obecnie "Women’s Health" ma 17 edycji, ukazujących się w 27 krajach świata. Wydawany jest w USA, Chinach, RPA, Brazylii, Australii, Turcji, Tajlandii, Wielkiej Brytanii, Rosji, Wietnamie, Argentynie, Chile, Niemczech, Meksyku, Indonezji, Indiach i na Filipinach. W 2013 r., oprócz edycji polskiej, "Women’s Health" pojawi się także w Hiszpanii i Holandii.

MH

Komentarze

 (8)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij