[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.3

Tydzień Urologii: przegląd to męska rzecz

Choroby prostaty i problem przedwczesnego wytrysku - to tematy przewodnie rozpoczynającego się już jutro Tygodnia Urologii. "Chcemy tą akcją przekonać mężczyzn, że badania u urologa są konieczne i nie ma w tym nic wstydliwego czy bolesnego" - mówią organizatorzy.

fot. Tydzień Urologii
Tydzień Urologii, który w tym roku odbędzie się w dniach 22-26 września, to akcja organizowana przez Europejskie Towarzystwo Urologiczne. Od kilku lat do akcji dołącza również Polskie Towarzystwo Urologiczne.

W tym roku głównymi tematami poruszanymi podczas trwania akcji będą choroby gruczołu krokowego ze szczególnym uwzględnieniem raka gruczołu krokowego oraz przedwczesny wytrysk.

REKLAMA

Celem akcji jest profilaktyka i wczesna diagnostyka chorób gruczołu krokowego oraz zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem przedwczesnego wytrysku. "Zależy nam na przekonaniu męż­czyzn w każdym wieku, że badania u urologa nawet przy braku objawów ze strony narządów układu moczowo-płciowego są konieczne oraz, że istnieje konieczność wytworzenie u mężczyzn nawyku okresowych badań profilaktycznych" - deklarują organizatorzy.

"Chcielibyśmy, by mężczyźni dzięki tej akcji zrozumieli, że tak jak ich samochód wymaga corocznego przeglądu, tak samo oni muszą dbać o swój »przegląd« gruczołu krokowego i nie ma w tym niczego ani wstydliwego, ani bolesnego" - podkreśla prof. Zbigniew Wolski, prezes Polskiego Towarzystwa Urologicznego.

W ramach akcji Tydzień Urologii na stronie internetowej tydzienurologii.pl został przygotowany specjalny serwis informacyjno-edukacyjny dla pacjentów. Na stronie znajdują się informacje dotyczące cho­rób gruczołu krokowego, w tym raka gruczołu krokowego, czynników ryzyka, przedwczesnego wytrysku, przebiegu wizyty u urologa oraz wiele innych cennych informacji.

Wraz z rozpoczęciem Tygodnia Urologii w całej Polsce startuje akcja społeczna, umożliwiająca wykonanie bezpłatnych badań profilaktycznych gruczołu krokowego, która będzie trwała do końca października. Kolejna już edycja bezpłatnych badań urologicznych w tym roku odbywa się pod hasłem "Przegląd to męska rzecz". W ubiegłych latach, dzięki zaangażowaniu lekarzy urologów z całej Polski, w ramach akcji udało się bezpłatnie przebadać ponad 4000 pacjentów.

Więcej informacji oraz szczegóły dotyczące lokalizacji, w których odbędą się badania, można znaleźć na stronie tydzienurologii.pl oraz w materiałach promocyjnych dystrybuowanych w wybranych przychodniach na terenie Polski.

Partnerem głównym Tygodnia Urologii jest firma Berlin-Chemie/Menarini sp. z o.o. Patroni medialni akcji to portal Medonet, senior.pl oraz magazyn Men’s Health.

MH

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij