Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Tommy Hilfiger przedstawia kapsułową męską kolekcję narciarską

Tommy Hilfiger, którego właścicielem jest PVH Corp., przedstawia męską zimową kolekcję kapsułową. Odzież sportowa zaprojektowana została  we współpracy z marką Rossignnol. Grupa Rossignol jest liderem w branży sportów narciarskich i posiada ponad 108 letnie doświadczenie w projektowaniu  wysokiej jakości i wygodnej odzieży narciarskiej.

Kolekcja TommyXRossignol to innowacyjność i nowoczesność, połączona z  modowym sznytem marki Tommy Hilfiger. Kolekcja  będzie dostępna w wybranych sklepach Tommy Hilfiger na całym świecie, na stronie tommy.com oraz na stronie rossignol.com, od listopada.

„Już w młodości pasjonowały mnie sporty zimowe i narciarstwo.” – mówi Tommy Hilfiger. „Już od dawna planowałem stworzenie takiej kapsułowej kolekcji. Współpraca z marką Rossignol sprawiła, że moja koncepcja ujrzała światło dzienne w najlepszym możliwym wydaniu. Wspólne wartości,takie jak; jakość, doskonałe dopasowanie i łączenie mody z technologią pozwoliły nam stworzyć kolekcję, która świetnie sprawdzi się zarówno na stoku jak i podczas après-ski.”

W kapsułowej kolekcji TommyXRossignol znajdziemy  nastepujące propozycje zimowej odzieży  dla mężczyzn:  trzy ciepłe kurtki narciarskie, dwie lekkie kurtki, ;, pięć swetrów zapinanych na suwak i dwie pary spodni narciarskich. W każdej  części kolekcji widoczne są wspólne kolory (bieli, czerwień i niebieski) oraz logotypy obydwu obu marek. . Ceny detaliczne wahają się od 499 euro do 699 euro za kurtki i od 149 euro do 399 euro za swetry czy spodnie.

Cztery sylwetki z kolekcji TommyXRossignol miały swoją premierę podczas targów Pitti Immagine Uomo w styczniu tego roku,  razem z jesiennymi kolekcjami Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored, i męską kolekcją Tommy Hilfiger. Prezentacja odbyła się w historycznym a zarazemnowatorskim miejscu, które idealnie odzwierciedlało zamiłowanie marki do łączenia tradycji i nowoczesności.

* Kapsułowa kolekcja ‘TommyXRossignol’ będzie dostępna od listopada 2017. Znajdą się w niej cztery sylwetki – efekt połaczenia  logo “Tommy Hilfiger” z technicznym aspektem odzieży sportowej i trzykolorowym logo marki Rossignol.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij