[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Tommy Hilfiger przedstawia kapsułową męską kolekcję narciarską

Tommy Hilfiger, którego właścicielem jest PVH Corp., przedstawia męską zimową kolekcję kapsułową. Odzież sportowa zaprojektowana została  we współpracy z marką Rossignnol. Grupa Rossignol jest liderem w branży sportów narciarskich i posiada ponad 108 letnie doświadczenie w projektowaniu  wysokiej jakości i wygodnej odzieży narciarskiej.

Kolekcja TommyXRossignol to innowacyjność i nowoczesność, połączona z  modowym sznytem marki Tommy Hilfiger. Kolekcja  będzie dostępna w wybranych sklepach Tommy Hilfiger na całym świecie, na stronie tommy.com oraz na stronie rossignol.com, od listopada.

REKLAMA

„Już w młodości pasjonowały mnie sporty zimowe i narciarstwo.” – mówi Tommy Hilfiger. „Już od dawna planowałem stworzenie takiej kapsułowej kolekcji. Współpraca z marką Rossignol sprawiła, że moja koncepcja ujrzała światło dzienne w najlepszym możliwym wydaniu. Wspólne wartości,takie jak; jakość, doskonałe dopasowanie i łączenie mody z technologią pozwoliły nam stworzyć kolekcję, która świetnie sprawdzi się zarówno na stoku jak i podczas après-ski.”

W kapsułowej kolekcji TommyXRossignol znajdziemy  nastepujące propozycje zimowej odzieży  dla mężczyzn:  trzy ciepłe kurtki narciarskie, dwie lekkie kurtki, ;, pięć swetrów zapinanych na suwak i dwie pary spodni narciarskich. W każdej  części kolekcji widoczne są wspólne kolory (bieli, czerwień i niebieski) oraz logotypy obydwu obu marek. . Ceny detaliczne wahają się od 499 euro do 699 euro za kurtki i od 149 euro do 399 euro za swetry czy spodnie.

Cztery sylwetki z kolekcji TommyXRossignol miały swoją premierę podczas targów Pitti Immagine Uomo w styczniu tego roku,  razem z jesiennymi kolekcjami Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored, i męską kolekcją Tommy Hilfiger. Prezentacja odbyła się w historycznym a zarazemnowatorskim miejscu, które idealnie odzwierciedlało zamiłowanie marki do łączenia tradycji i nowoczesności.

* Kapsułowa kolekcja ‘TommyXRossignol’ będzie dostępna od listopada 2017. Znajdą się w niej cztery sylwetki – efekt połaczenia  logo “Tommy Hilfiger” z technicznym aspektem odzieży sportowej i trzykolorowym logo marki Rossignol.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij