Tommy Hilfiger przedstawia drugą edycję kolekcji narciarskiej TommyXRossignol

Marka Tommy Hilfiger przedstawia premierę drugiej zimowej kolekcji premium, przygotowanej we współpracy z Rossignol – światowym liderem odzieży narciarskiej. Kontynuując sukces pierwszej kapsułowej linii TommyXRossignol dla mężczyzn, kolekcja Zima 2018 obejmie także odzież i dodatki dla kobiet i połączy wysoką jakość ze stylowym wzornictwem. 

Kampania wizerunkowa kolekcji, autorstwa fotografa Benny'ego Horne'a, została zrealizowana w górskim krajobrazie Chamonix-Mont-Blanc. Jej zadaniem jest jednoczesna prezentacja modnego stylu, jak i technicznych właściwości produktów. W sesji zdjęciowej udział wzięli  modele i influencerzy tacy jak: Natalie Ludwig, Pietro Boselli i Désiré Mia – zapaleni narciarze, którzy kochają przełamywać konwencje zarówno w codziennym życiu, jak i na stoku.

W drugiej kolekcji TommyXRossignol znajdują się zarówno ubrania narciarskie, jak i odzież après-ski z kolorowymi projektami. Zaawansowaną technicznie odzież sportową wykonano z nowoczesnych profesjonalnych tkanin i utrzymano w klasycznej palecie czerwieni, bieli i niebieskiego. Elementy linii oznaczono charakterystyczną flagą TOMMY HILFIGER oraz logiem marki Rossignol w postaci koguta.

Kolekcję męską tworzy seria kurtek: pikowanych, warstwowych oraz miękkich, a także narciarskie spodnie i akcesoria: czapki, kominy, szaliki oraz skórzane narciarskie rękawice. W linii dla kobiet znajdują się narciarskie kurtki softshell oraz kurtki pikowane, bluzy, narciarskie spodnie oraz czapki beanie, szaliki i skórzane rękawiczki – narciarskie oraz model z jednym palcem.

Klienci i miłośnicy marki mogą podzielić się wrażeniami o kolekcji i dołączyć do konwersacji w mediach społecznościowych za pomocą hasztagów #TommyHilfiger i #TommyXRossignol oraz profilu @TommyHilfiger.

Kolekcja TommyXRossignol jest dostępna na całym świecie w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER, na tommy.com, u wybranych partnerów hurtowych, w sklepach Rossignol oraz na rossignol.com.

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

PROMOCJE

150. rocznica powstania kultowych Levi’s 501

To, co zaczęło się w 1873 roku od patentu na miedziane nity do spodni roboczych, w ciągu ostatnich 150 lat stało się najbardziej ikonicznym i wpływowym elementem mody, jaki kiedykolwiek powstał. Jeansy 501® to podstawa każdego stylu - charakteryzuje się wolnością, łamie zasady, granice czasu i kultury.

PROMOCJE

Przygoński „sprawdza się” nie tylko w rajdach

Odcinki specjalne, zmieniające się warunki pogodowe, trudności techniczne z maszyną to tzw. chleb powszedni kierowcy rajdowego. Jakub Przygoński, utytułowany kierowca rajdowy, wie o tym, jak mało kto. Sprawdza  się jednak nie tylko na wymagających i wyczerpujących wyścigach. W ramach kampanii „Prowadź się zdrowo” zachęca również Polaków do sprawdzenia swojej wątroby.

PROMOCJE

Huawei FreeBuds 5i – nowa odsłona cenionych słuchawek bezprzewodowych

Huawei CBG Polska wprowadza do Polski najnowsze dokanałowe słuchawki bezprzewodowe – HUAWEI FreeBuds 5i. Ten model czerpie garściami ze swojego bardzo udanego poprzednika, jednocześnie oferując szereg zmian, na których skorzysta każdy ich użytkownik.

PROMOCJE

Aktywność fizyczna kluczem do wzmocnienia wydajności mózgu

Badania ASICS pokazują, że regularne ćwiczenia zwiększają możliwości ludzkiego mózgu. W przełomowym, globalnym eksperymencie wzięli udział zawodnicy z całego świata, którzy na co dzień uprawiają sporty „umysłowe”, jak e-sport, scrabble czy szachy. Podejmując aktywność fizyczną, wszyscy zauważyli radykalną poprawę funkcji poznawczych, samopoczucia i wydajności. Przełożyło się to korzystnie na wyniki uzyskiwane w docelowych dyscyplinach.

REKLAMA