Kampania wizerunkowa kolekcji, autorstwa fotografa Benny'ego Horne'a, została zrealizowana w górskim krajobrazie Chamonix-Mont-Blanc. Jej zadaniem jest jednoczesna prezentacja modnego stylu, jak i technicznych właściwości produktów. W sesji zdjęciowej udział wzięli modele i influencerzy tacy jak: Natalie Ludwig, Pietro Boselli i Désiré Mia – zapaleni narciarze, którzy kochają przełamywać konwencje zarówno w codziennym życiu, jak i na stoku.
W drugiej kolekcji TommyXRossignol znajdują się zarówno ubrania narciarskie, jak i odzież après-ski z kolorowymi projektami. Zaawansowaną technicznie odzież sportową wykonano z nowoczesnych profesjonalnych tkanin i utrzymano w klasycznej palecie czerwieni, bieli i niebieskiego. Elementy linii oznaczono charakterystyczną flagą TOMMY HILFIGER oraz logiem marki Rossignol w postaci koguta.
Kolekcję męską tworzy seria kurtek: pikowanych, warstwowych oraz miękkich, a także narciarskie spodnie i akcesoria: czapki, kominy, szaliki oraz skórzane narciarskie rękawice. W linii dla kobiet znajdują się narciarskie kurtki softshell oraz kurtki pikowane, bluzy, narciarskie spodnie oraz czapki beanie, szaliki i skórzane rękawiczki – narciarskie oraz model z jednym palcem.
Klienci i miłośnicy marki mogą podzielić się wrażeniami o kolekcji i dołączyć do konwersacji w mediach społecznościowych za pomocą hasztagów #TommyHilfiger i #TommyXRossignol oraz profilu @TommyHilfiger.
Kolekcja TommyXRossignol jest dostępna na całym świecie w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER, na tommy.com, u wybranych partnerów hurtowych, w sklepach Rossignol oraz na rossignol.com.