[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Tommy Hilfiger prezentuje w Szanghaju pokaz Tommynow Icons na sezon jesień 2018

Tommy Hilfiger, który należy do PVH Corp.  pokazem TOMMYNOW ICONS świętuje wiarę w to, że liderzy teraźniejszości - czyli osoby, które inspirują innych swoją optymistyczną energią i ogromną chęcią do wprowadzania pozytywnych zmian - staną się ikonami jutra.

Tommy Hilfiger
W całej Ameryce Północnej, w Europie, a teraz także w Azji, każdy przystanek TOMMY HILFIGER napełnia lokalną widownię młodzieńczą i dobrą energią. Wydarzenie TOMMYNOW ICONS odbyło się we wtorek, 4 września 2018 r. o godz. 19:30. CST (czasu chińskiego), a prezentacja kolekcji TOMMY HILFIGER na jesień 2018 r. miała miejsce w Shanghai Port Terminal na tle charakterystycznej panoramy miasta. Wydarzenie, jak poprzednio odbyło się w formacie „See now, buy now" ("Zobacz teraz, kup teraz"), a wszystkie prezentowane w ramach pokazu modele ubrań były dostępne do natychmiastowego zakupu w kanałach sprzedaży znajdujących się w ponad 70 krajach.

W tym sezonie moda spod znaku TOMMYNOW znalazła dla siebie miejsce w Szanghaju, aby dać tamtejszej publiczności możliwość poznania tego, czym jest moc prawdziwych ikon. Jest to spojrzenie marki na własne dziedzictwo oraz na pionierów, którzy kształtują przyszłość, aby nadać klasyce nowy sens.

REKLAMA

Debiutancka współpraca Tommy'ego Hilfigera z czterokrotnym mistrzem świata Formuły 1® Lewisem Hamiltonem, czyli kolekcja TommyXLewis, jest spotkaniem sportowego stylu „preppy" z miejską elegancją.

HILFIGER COLLECTION i kolekcja kapsułowa TOMMY ICONS przesuwają granice tego, czym jest tradycyjna odzież sportowa, za pomocą zmiennych proporcji, zaskakujących interpretacji  archiwalnego herbu marki, charakterystycznych poprzecznych pasów i klasycznych fasonów krawieckich.

TOMMYNOW ICONS to światowa premiera pierwszej wspólnej kolekcji TommyXLewis zaprojektowanej przez kultowego amerykańskiego projektanta Tommy'ego Hilfigera we współpracy z czterokrotnym mistrzem świata Formuły 1® i globalnym ambasadorem męskiej linii TOMMY HILFIGER, Lewisem Hamiltonem. Zawierająca modele unisex kolekcja TommyXLewis dla mężczyzn, podkreśla sportowe korzenie marki, odświeżając kultowe amerykańskie fasony.

Kolekcja wyróżnia się odważnymi kolorami, sportowymi akcentami, odwołaniem do klasyki oraz zróżnicowanymi formami, które przemawiają do pewnego siebie i nowoczesnego odbiorcy marki. Osobiste podejście Lewisa do każdego projektu wyraża się poprzez inspirację jego własnymi tatuażami, zamiłowaniem do luksusowej garderoby w miejskim stylu oraz szczęśliwą liczbą 44.

Twarzami damskiej kolekcji TOMMY ICONS i jej globalnej kampanii zostały modelka Hailey Baldwin, modelka i aktywistka Winnie Harlow, oraz aktorka Maggie Jiang, które wystąpiły na wybiegu, aby zaprezentować kolekcję publiczności. Kolekcja kapsułowa celebruje najbardziej charakterystyczne fasony marki TOMMY HILFIGER, nadając nieprzeciętny charakter ponadczasowym klasykom.

TOMMYNOW ICONS

Ponad 1000 gości, w tym przedstawiciele prasy, kupcy, VIP-y, wpływowe osoby z branży i konsumenci z Szanghaju, zostali zaproszeni do wspólnego czerpania inspirujących i zaskakujących doświadczeń modowych.

Goście pojawili się na miejscu z widokiem na nowy i stary Szanghaj, który stanowił tło dla wybiegu. Marka przejęła także fasadę China Financial Information Center, jedną z najbardziej pożądanych przestrzeni projekcji cyfrowych, która definiuje kultową panoramę miasta.

INNOWACYJNE WSPÓŁPRACE

Tommy Hilfiger kontynuuje swoją współpracę z najlepszymi partnerami biznesowymi na świecie, aby wdrażać międzybranżowe rozwiązania, które umożliwiają realizację inspirujących aktywacji konsumenckich na całym globie. W tym sezonie, koncentrując swoje działania w Chinach, marka połączyła siły z Alibaba Group, aby zorganizować Super Brand Day na największej platformie handlu elektronicznego na świecie Tmall.com.


Tego dnia na stronie Tmall.com można było oglądać na żywo pokaz TOMMYNOW, a konsumenci cieszyli się wieloma dodatkowymi atrakcjami. Produkty zamówione w obszarach Jiangsu, Zhejiang i Szanghaj trafiły do nabywców w ciągu zaledwie 24 godzin. W czasie wydarzenia TOMMYNOW w Szanghaju, na miejscu dostępne było stanowisko pop-up Tmall. Wyposażone w nowoczesne lustra z technologią rozszerzonej rzeczywistości, umożliwiało gościom przymierzanie swoich ulubionych stylizacji z kolekcji TOMMY HILFIGER na Jesień 2018 za pomocą awatara 3D, a następnie ich natychmiastowe zamówienie z dostawą do domu.

Aplikacja TOMMYNOW SNAP wykorzystuje technologię rozpoznawania obrazów 2D i 3D, która pozwala użytkownikom zrobić zdjęcie dowolnego przedmiotu w sklepie, na powierzchni reklamowej, na wybiegu (na żywo lub online) czy na ulicy i dokonać natychmiastowego zakupu przez stronę tommy.com.

W tym sezonie aplikacja otwiera świat TOMMY HILFIGER na media  społecznościowe, a użytkownicy TOMMYNOW SNAP mogą "udostępnić Snapchatowi" swoje ulubione jesienne stylizacje. W dniu 5 września w aplikacji została uruchomiona nowa sekcja dla VIP-ów, udostępniająca użytkownikom zdjęcia i filmy zza kulis pokazu TOMMYNOW ICONS, biografie modelek i modeli, materiały wybrane przez influencerów i wiele więcej.

MODELE

Pokaz otworzyła Hailey Baldwin, a na wybiegu pojawiły się top modelki takie jak Winnie Harlow, Maggie Jiang, Joan Smalls, Lucky Blue Smith, Audrey Hilfiger, Josephine Skriver, Hannah Ferguson, Abdulaye Niang, Sarah Dahl, Ratner, Callum Stoddart, Miles Chamley-Watson, Wang Chen Ming, Ziwei Cao, Ni Hao Ran, Dylan Xue i Li Shuping.

GOŚCIE W PIERWSZYM RZĘDZIE

Wśród gości w pierwszym rzędzie zasiadła żona Tommy'ego Hilfigera, Dee Hilfiger oraz Lewis Hamilton, Jim Chapman, Rose Bertram, Nina Suess, Marc Forné, Marta Lozano Pascual, Teresa Andrés Gonzalvo, Diego Boneta, Julio Ramirez Eguia, Leon Picon, Jonathan Azevedo, Julia Faria, Renata Ruiz, Felipe Titto, Manu Gavassi, Jorge Torres Arias, Laura Tobón, Ola Farahat, Antonia i Alex Velea, Chanyeol Park, Taeyeon Kim, Sunny Wang, Nobuaki Kaneko, Akane Hotta, Nat Kelley, Gogoboi, Ethan Lau, Cola Tasty, Vincy J, Emma Tang, Rika Li, Michelle Meng, Li Hui, Elva Ni, Angel Chu, Mayao, Tran Quang Dai, Alvin Goh, Josh Heuston, Cartia Mallan, Carmen Hamilton, Brooke Hogan, Jordan i Zac Stenmark, Molly Chiang, Angelina Chen, Laureen Uy, Jess Wilson, Mr Fragrance, Toni Zheng, Rigel Davis i Zhang Mingen.

  • Instagram: @TommyHilfiger
  • Snapchat: TommyHilfiger
  • Twitter: @TommyHilfiger
  • Facebook: Tommy Hilfiger
  • YouTube: Tommy Hilfiger

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij