Tommy Hilfiger Adaptive

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję Tommy Hilfiger Adaptive: innowacyjnej linii ubrań, projektowanych, by ułatwiać ubieranie się dzieciom i dorosłym z niepełnosprawnościami. 

Tommy Hilfiger Adaptive fot. materiały prasowe

Nowy sezon przynosi klasyczny amerykański styl preppy i warstwowe stylizacje – gotowe do stworzenia z pomocą funkcjonalnych rozwiązań. Zastosowane innowacje projektowe zapewnią komfort ubierania się i kształtowania własnego stylu wszystkim, którzy dążą do niezależności i kreatywności w codziennym życiu. Kolekcja jest już dostępna online na stronie tommy.com i w wybranych sklepach internetowych.

Najnowsza kolekcja Tommy Hilfiger Adaptive to tradycyjnie jesienna moda w przełomowym wydaniu, dostępnym dla wszystkich. Uniwersalne ubrania stworzą łatwą w noszeniu podstawę codziennej garderoby. To m.in. miękkie swetry z szeroko rozpinanymi dekoltami, a także klasyczne koszule dla dzieci i dorosłych – wzbogacone magnetycznymi zapięciami. Pojawiły się również nowe akcesoria: szaliki z otworami, ułatwiającymi wiązanie, oraz czapki z regulowanymi paskami.

„Tommy Hilfiger Adaptive to moda, która jest dostępna dla każdego” mówi Tommy Hilfiger. „Ubieranie się powinno sprawiać radość – być czynnością, która pozwala dobrze wyglądać i dobrze czuć się w tym, co masz na sobie. Nasze kolekcje Tommy Hilfiger Adaptive zrewolucjonizowały codzienną garderobę osób z niepełnosprawnościami: dodały im niezależności, pewności siebie i motywacji, by wyrażać swoją osobowość stylem”.

Ponad miliard osób na świecie żyje z niepełnosprawnościami, a mimo to są grupą w dużej mierze pomijaną przez świat mody. Zdeterminowana, by wypełnić lukę na rynku i dokonać pozytywnej zmiany w branży, Tommy Hilfiger stała się pierwszą globalną firmą segmentu lifestyle, która przystosowuje projekty z głównej kolekcji do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Linia Tommy Hilfiger Adaptive została wprowadzona w Stanach Zjednoczonych jesienią 2017 r. Obecnie jest dostępna w Europie, Japonii, Australii, Meksyku, Brazylii, Peru, Kolumbii i Chile na stronie tommy.com i w wybranych sklepach internetowych.

Oferta Tommy Hilfiger Adaptive jest częścią ciągłego zaangażowania Tommy'ego Hilfigera w tworzenie mody, która nie marnuje niczego i jest otwarta na wszystkich. To kolejny krok w misji, aby stać się marką dla każdego fana TOMMY'ego – zawsze inkluzywną, całkowicie dostępną.

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

PROMOCJE

150. rocznica powstania kultowych Levi’s 501

To, co zaczęło się w 1873 roku od patentu na miedziane nity do spodni roboczych, w ciągu ostatnich 150 lat stało się najbardziej ikonicznym i wpływowym elementem mody, jaki kiedykolwiek powstał. Jeansy 501® to podstawa każdego stylu - charakteryzuje się wolnością, łamie zasady, granice czasu i kultury.

PROMOCJE

Przygoński „sprawdza się” nie tylko w rajdach

Odcinki specjalne, zmieniające się warunki pogodowe, trudności techniczne z maszyną to tzw. chleb powszedni kierowcy rajdowego. Jakub Przygoński, utytułowany kierowca rajdowy, wie o tym, jak mało kto. Sprawdza  się jednak nie tylko na wymagających i wyczerpujących wyścigach. W ramach kampanii „Prowadź się zdrowo” zachęca również Polaków do sprawdzenia swojej wątroby.

PROMOCJE

Huawei FreeBuds 5i – nowa odsłona cenionych słuchawek bezprzewodowych

Huawei CBG Polska wprowadza do Polski najnowsze dokanałowe słuchawki bezprzewodowe – HUAWEI FreeBuds 5i. Ten model czerpie garściami ze swojego bardzo udanego poprzednika, jednocześnie oferując szereg zmian, na których skorzysta każdy ich użytkownik.

PROMOCJE

Aktywność fizyczna kluczem do wzmocnienia wydajności mózgu

Badania ASICS pokazują, że regularne ćwiczenia zwiększają możliwości ludzkiego mózgu. W przełomowym, globalnym eksperymencie wzięli udział zawodnicy z całego świata, którzy na co dzień uprawiają sporty „umysłowe”, jak e-sport, scrabble czy szachy. Podejmując aktywność fizyczną, wszyscy zauważyli radykalną poprawę funkcji poznawczych, samopoczucia i wydajności. Przełożyło się to korzystnie na wyniki uzyskiwane w docelowych dyscyplinach.