[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.3

Słuchawki Beats by Dr. Dre kontra AIDS

Beats solo HD (Product) RED - taką skomplikowaną nazwą firma Monster Cable ochrzciła specjalną edycję jednego z modeli swoich słuchawek, ze sprzedaży których część zysku trafi do fundacji walczącej z epidemią AIDS w Afryce.
5 dolarów od każdej sprzedanej sztuki Beats solo HD (Product) RED trafi do funduszu stworzonego przez Bono z U2, który wspomaga walkę z AIDS w Afryce (fot. beatsbydre.com)
Amerykańska firma słynąca z wysokiej jakości przewodów audio/video od pewnego czasu szturmuje rynek produktów dla miłośników dobrego brzmienia. Wspólnie z raperem i producentem Dr. Dre stworzyła niedawno markę słuchawek Beats by Dr. Dre, kierując swoja ofertę do klientów, dla których oprócz czystości dźwięku ważny jest również oryginalny design sprzętu.

Z kolei teraz Monster Cable włącza się w kampanię walki z epidemią AIDS w Afryce, produkując słuchawki Beats solo HD w specjalnej serii (Product) RED, którą wyróżnia czerwony kolor nauszników i pałąku. Produkt powstał z inicjatywy Lady Gaga, Dr. Dre oraz założonej przez lidera grupy U2 fundacji RED. Nazwa słuchawek jest dość skomplikowana, proste są natomiast zasady ich sprzedaży, zgodnie z którymi każde 5 dolarów z sumy wydanej na ten właśnie model, trafi na konto fundacji i posłuży organizacjom pomagającym chorym na AIDS na Czarnym Lądzie.

Słuchawki pojawią się w sprzedaży w lutym na rynku amerykańskim i brytyjskim, a Hama, dystrybutor Monster Cable w Polsce, już rozważa wprowadzenie produktu także na nasz rynek. Cena detaliczna pary słuchawek w oficjalnym sklepie internetowym Beats by Dr. Dre ma wynosić 229 dolarów.

Słuchawki Beats solo HD są wyposażone w umieszczonego na kablu pilota ControlTalk, który pozwala na podłączenie do nich telefonu iPhone, odtwarzacza iPod oraz innych przenośnych urządzeń muzycznych. Dzięki ControlTalk można obsługiwać odtwarzacz i jednocześnie prowadzić rozmowy telefoniczne. Pilot współpracuje z: iPod nano (czwartą generacją), iPod classic (120 GB), iPod touch (drugą generacją) oraz iPhone 3GS.

MH

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij