Robert Lewandowski zaprezentował najnowszą kolekcję 4F×RL9

Przenikanie się sportu i codzienności to jedno z głównych źródeł inspiracji nowej kolekcji ubrań 4F×RL9 stworzonej przy współpracy marki 4F z jej ambasadorem, Robertem Lewandowskim. Najnowsza linia została zaprezentowana podczas konferencji prasowej, która odbyła się w poniedziałek, 23 maja w warszawskim 4F Spot. Honorowym gościem spotkania był oczywiście sam król boisk piłkarskich – Robert Lewandowski. Wraz z przedstawicielami 4F opowiedział m.in. o tym, jak powstawała najnowsza kolekcja. Konferencję poprowadził Piotr Kędzierski.

4F×RL9 fot. materiały prasowe

Spotkanie rozpoczęło się od dyskusji na temat początków współpracy marki 4F i Roberta Lewandowskiego. Szczególną uwagę zwróciły białe sneakersy, które od zawsze były marzeniem Roberta Lewandowskiego jako kluczowy element planowanej kolekcji.

„Od razu na pierwszym spotkaniu z ekipą 4F podczas rozmowy o tym, co mi się podoba, co lubię, powiedziałem „białe buty”. Chciałem, żeby koniecznie znalazły się w mojej kolekcji i nie wyobrażałem sobie, żeby mogło być inaczej" – opowiadał Robert Lewandowski.

To prawda. Jeśli ktoś obudzi mnie w środku nocy i spyta, jakie buty lubi Robert, bez zastanowienia powiem „białe”

przytaknęła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, która sprawowała opiekę nad przebiegiem procesu projektowego od samego początku współpracy.

Pierwszy model butów 4F×RL9 miał premierę na początku maja. Seria limitowana wyprzedała się w zaledwie kilka godzin. Do każdej z pierwszych 200 par dołączony był autograf Roberta Lewandowskiego. 16 maja do sprzedaży trafił regularny model butów, które dostępne są w kolorach białym i czarnym.

Początki współpracy 4F×RL9

Uczestnicy spotkania opowiedzieli także o początkach współpracy marki i sportowca.

„Moim marzeniem zawsze było współpracować z taką osobą jak Robert" – mówił Igor Klaja, CEO OTCF.

„Dlaczego zdecydowałem się na współpracę właśnie z 4F? Nie chodziło tylko o to, że to polska marka. Ważne było, że to marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. To mi pasowało. Poznałem ich ambitne plany, co chcą robić, w którym kierunku podążać. To spowodowało, że „poczułem to”. Chodziło o to, żeby mieć pewność, że idziemy w tym samym kierunku. To właśnie było i jest najważniejsze" – dodał Robert Lewandowski.

Z kolei Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, opowiedziała, jak powstawała kolekcja RL9, nad którą prace rozpoczęły się w czasie pandemii COVID-19.

„Pierwszym etapem było stworzenie tożsamości kolekcji Roberta w ramach marki 4F. Oczywiście chcieliśmy, żeby ta kolekcja się wyróżniała. Wypracowaliśmy cechy, które przewijają się przez wszystkie kolekcje Roberta i które pojawiać się będą w każdej z nich. Zaczęliśmy obserwować, jaki Robert ma styl, co lubi. Wypracowaliśmy nową jakość w naszej marce, czyli produkt premium, kolekcję, która przemyca nowe technologie, nowe rozwiązania, nowe kształty" – opowiedziała Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF.

„Moim marzeniem jest, by nasza wspólna kolekcja cieszyła się niesłabnącą popularnością nawet kiedy ja nie będę już aktywnym sportowcem. Chciałbym, aby każda z linii kolekcji RL9 się rozwijała, żeby nasza wspólna marka była gwarancją stylu i jakości i żeby za 10-15 lat dalej była to kolekcja, którą ludzie będą chętnie zakładali na siebie" – powiedział Robert Lewandowski.

Pierwszy model butów oraz najnowsza kolekcja ubrań 4F×RL9 dostępne są w salonach stacjonarnych 4F oraz na https://4f.com.pl/.

Zobacz również: