[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.0

Radosław Paczuski ambasadorem marki ZEW for men

Polska marka naturalnych kosmetyków dla mężczyzn ZEW for men zaprezentowała nową kampanię wizerunkową, pod hasłem „Jesteś żywiołem, z natury wygrywasz”, z udziałem mistrza świata w kickboxingu w formule K-1 – Radosława Paczuskiego. Sesja zdjęciowa zrealizowana w Sudetach ma inspirować do poszukiwania siły i motywacji w dzikiej, monumentalnej przyrodzie.

Tłem zdjęć jest dzika przyroda i monumentalne formy skalne Sudetów. Rzeźbione przez naturę przez stulecia ściany, jaskinie, czy górskie jezioro obrazują potęgę, jaka drzemie w przyrodzie. Taka sama siła jest w mężczyznach, którzy są jednym z żywiołów. Napędzani przez naturę są w stanie osiągnąć wszystko. Tylko żyjąc w zgodzie z naturą, człowiek może wygrywać walki na każdym życiowym polu. W tym sensie mężczyzna jest żywiołem i z natury wygrywa.

Aby zobrazować ideę kampanii, marka ZEW for men zaprosiła do współpracy Radosława Paczuskiego – mistrza świata w kickboxingu w formule K-1, uznawanego przez ekspertów za jeden z największych talentów sportów uderzanych w Polsce. Sesja zdjęciowa prezentuje sylwetkę nie zawodowego sportowca, ale mężczyzny, który swoją siłę czerpie z natury i czasami musi wyjechać potrenować w dzikie miejsce, gdzie przyroda pozwala mu odzyskać zdrowy dystans.

REKLAMA

Kosmetyki ZEW for men są na mojej półce w łazience, dlatego, że są dedykowane dla mężczyzn
i dopasowane do naszych potrzeb, a jednocześnie marka motywuje do życia na własnych zasadach
i pracy nad sobą. Czy zgadzam się ze stwierdzeniem, że jestem żywiołem? W 100 procentach. -
komentuje współpracę Radosław Paczuski.

Sesja zdjęciowa ZEW for men z udziałem Radosława Paczuskiego to pierwsza runda wspólnych działań marki ze sportowcem oraz z klubem Uniq Fight Club. Już wkrótce zostaną ujawnione kolejne szczegóły współpracy.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij