Nowy salon marki Digel

Już w najbliższy weekend otwarcie sklepu Digel po przebudowie. Prezentacja nowej odsłony salonu z męską modą w Centrum Factory Annopol połączona ze stylizacją barbera dla klientów!

Nowe oblicze salonu Digel w Factory Annopol będzie dostępne już od 1 września 2017 r. Na oficjalne otwarcie przebudowanego sklepu firma zaplanowała atrakcje dla klientów. W ostatni weekend wakacji, 2 i 3 września br., przy zakupie powyżej 500 zł będzie można skorzystać
z usług doświadczonego barbera z Hop-Chop BarberShop.

„Digel to więcej niż męska marka. Nasze kolekcje to nie tylko komfort noszenia, stylowy wygląd i dobra jakość. Przekazujemy mężczyznom też pewien styl życia. Nasi klienci lubią dobrze wyglądać, być trendy
i czuć się komfortowo w każdej sytuacji. Czy to podczas spotkań biznesowych, ważnych życiowych okazji, czy w podróży służbowej lub w czasie prywatnym.

Wszystkich, którzy nie boją się bawić się modą zapraszamy do zabawy swoim wizerunkiem  i skorzystania ze stylizacji barbera, którą zapewniamy naszym klientom z okazji otwarcia salonu Digel
w Factory Annopol” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Salon Digel w centrum handlowym przy ul. Annopol 2 na warszawskim Targówku ma powierzchnię 342 m2. Jest otwarty w czasie pracy Factory Annopol, tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00, a w niedzielę godzinę krócej. Jak wszystkie sklepy marki Digel zapewnia przyjazną zakupom przestrzeń, profesjonalną i życzliwą obsługę oraz wysoką jakość stylowych męskich ubrań za dobrą cenę.

Ciekawym rozwiązaniem w salonach Digel jest „kabina luster”. Specjalny układ trzech luster sprawia, że wchodząc do niej, można zobaczyć całą sylwetkę z każdej strony i samemu ocenić jak „leży” mierzona stylizacja.
W Polsce marka Digel jest dostępna w kilkudziesięciu lokalizacjach, w tym w sieci sklepów Royal Collection. Digel Polska posiada także 3 własne sklepy w Designer Outlet Warszawa (dawne centrum Fashion House), Factory Ursus i Factory Annopol.

Do akcji przyłączył się Hop-Chop BarberShop, którego przesłaniem jest łączenie starej szkoły fryzjerstwa męskiego z doświadczeniem utalentowanych stylistów cenionych  w środowisku old schoolowego barbershopu. Barberzy Hop-Chop są znani ze swojej pasji  i energii oraz indywidualnego podejścia do strzyżenia i stylizacji fryzur.

Więcej:

www.digel.pl

www.facebook.com/digelpoland

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

PROMOCJE

150. rocznica powstania kultowych Levi’s 501

To, co zaczęło się w 1873 roku od patentu na miedziane nity do spodni roboczych, w ciągu ostatnich 150 lat stało się najbardziej ikonicznym i wpływowym elementem mody, jaki kiedykolwiek powstał. Jeansy 501® to podstawa każdego stylu - charakteryzuje się wolnością, łamie zasady, granice czasu i kultury.

PROMOCJE

Przygoński „sprawdza się” nie tylko w rajdach

Odcinki specjalne, zmieniające się warunki pogodowe, trudności techniczne z maszyną to tzw. chleb powszedni kierowcy rajdowego. Jakub Przygoński, utytułowany kierowca rajdowy, wie o tym, jak mało kto. Sprawdza  się jednak nie tylko na wymagających i wyczerpujących wyścigach. W ramach kampanii „Prowadź się zdrowo” zachęca również Polaków do sprawdzenia swojej wątroby.

PROMOCJE

Huawei FreeBuds 5i – nowa odsłona cenionych słuchawek bezprzewodowych

Huawei CBG Polska wprowadza do Polski najnowsze dokanałowe słuchawki bezprzewodowe – HUAWEI FreeBuds 5i. Ten model czerpie garściami ze swojego bardzo udanego poprzednika, jednocześnie oferując szereg zmian, na których skorzysta każdy ich użytkownik.

PROMOCJE

Aktywność fizyczna kluczem do wzmocnienia wydajności mózgu

Badania ASICS pokazują, że regularne ćwiczenia zwiększają możliwości ludzkiego mózgu. W przełomowym, globalnym eksperymencie wzięli udział zawodnicy z całego świata, którzy na co dzień uprawiają sporty „umysłowe”, jak e-sport, scrabble czy szachy. Podejmując aktywność fizyczną, wszyscy zauważyli radykalną poprawę funkcji poznawczych, samopoczucia i wydajności. Przełożyło się to korzystnie na wyniki uzyskiwane w docelowych dyscyplinach.

REKLAMA