Co sprawia, że jesteś tym, kim jesteś? W świecie, w którym droga do samospełnienia jest bardziej zróżnicowana niż kiedykolwiek wcześniej, każdy mężczyzna ma swobodę być takim człowiekiem, jakim chce. Możliwości i wyzwania, jakie napotyka, a także wybory, jakich dokonuje w tej podróży, wzbogacają jego osobistą historię.
Dzięki wprowadzeniu Wody Perfumowanej BOSS Bottled marka BOSS zachęca każdego Współczesnego Mężczyznę do dzielenia się swoimi inspiracjami, pasjami i wartościami, jak również do ujawnienia, w jaki sposób urzeczywistnia swoje cele i marzenia.
Chris Hemsworth, globalny ambasador BOSS Bottled, uosabia wizję Współczesnego Mężczyzny – nowoczesnego i wielowymiarowego. Australijski aktor osiągnął zawodowy sukces, ceni wartości rodzinne i jest zaangażowany społecznie. Udaje mu się zachować w tym wszystkim równowagę: karierę na dużym ekranie łączy z oddaniem swojej żonie i dzieciom oraz z pasją do sportu. Dodatkowo aktywnie wspiera charytatywne inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia i dzikiej przyrody.
„Zawsze utożsamiałem się z wartościami kampanii BOSS Man of Today, tj. z tym, że wszyscy jesteśmy autorami swojej historii, więc każdy powinien pozostać wiernym temu, kim jest i nie pozwalać, żeby inni ludzie definiowali, czym dla niego jest sukces” – twierdzi Chris Hemsworth.
Dążenie Chrisa, by w pełni wykorzystać każdą chwilę i podążać swoją drogą jest nie tylko inspiracją, lecz także przypomnieniem, że każdy mężczyzna to „Man of Today” na swój własny sposób.

Nowy zapach
Wyrafinowana drzewno-korzenna kompozycja Wody Perfumowanej BOSS Bottled jest dziełem mistrzyni perfumiarstwa Honorine Blanc. Zapach nadaje nową intensywność ponadczasowej, oryginalnej, ciepłej i wibrującej kompozycji BOSS Bottled.
Erupcję aromatów jabłka i bergamotki skontrastowano z esencją czarnego pieprzu, by rozbudzać zmysły. Korzenne serce rozwija się uzależniającymi olejkami kasztana, kardamonu i cynamonu, po czym ewoluuje w nuty głębi: ciemny wetiwer oraz piżmo pozostawiające na skórze skórzane i dymne wykończenie.
Mocno skoncentrowane, ekskluzywnie pozyskiwane składniki naturalne uzyskano za pomocą innowacyjnych metod ekstrakcji, aby stworzyć wyjątkowy, luksusowy zapach obdarzony zaskakująco współczesnymi aspektami.
Legendarny flakon BOSS Bottled wypełniono płynem o szarym zabarwieniu w ciepłym kasztanowym odcieniu, który współbrzmi z głęboko męskimi tonacjami Wody Perfumowanej. Korek ze szczotkowanego złota stanowi wyrafinowany końcowy akcent flakonu.
Szlachetna kompozycja oferująca sugestywną harmonię siły i wyrafinowania stworzona została
z myślą o zmotywowanych, ambitnych, współczesnych mężczyznach, którzy podejmują każde wyzwanie losu.

Śmiała kampania reklamowa
Nowy spot reklamowy BOSS Bottled jest dziełem wielokrotnie nagradzanego reżysera Jamesa Graya. Film nakręcony w wielkomiejskiej scenerii Nowego Jorku przedstawia wizualny dialog między wewnętrznym a uzewnętrznionym życiem mężczyzny.
W prywatnym apartamencie i mknąc ulicami miasta, Chris Hemsworth obmyśla nadchodzący dzień dzień i przygotowuje się fizycznie i psychicznie, aby zbliżyć się o krok do realizacji swoich celów. Bohater mówi nam: „Każdy dzień należy do ciebie – wykorzystaj go”, gdy wychodzi do świata pełnego możliwości.
Twórcą zdjęć reklamowych jest znany fotograf mody Craig McDean, który wykonał dwie efektowne fotografie: Wody Perfumowanej i Wody Toaletowej, prezentujące portret Chrisa z flakonem zapachu na tle panoramy Nowego Jorku.
Co sprawia, że jesteś tym, kim jesteś?
Nową kampanię wzmacnia inspirujący projekt #ManOfToday Stories, który rozpoczął się
w październiku. Ta ciekawa inicjatywa ma na celu połączenie głosów mężczyzn z całego świata, aby ukazać uniwersalny charakter współczesnej męskości.
BOSS Parfums wesprze młodych artystów ze szkół filmowych w pięciu dużych miastach i zachęci wszystkie grupy studentów do stworzenia jednego rozdziału unikatowych historii. Każdy rozdział będzie się składał z portretów i treści wideo, prezentujących różne męskie postacie: celebrytów, influencerów, a także mężczyzn należących do lokalnej społeczności.
Każdy mężczyzna zaprezentuje wiele różnorodnych aspektów swojego życia: od miasta, w którym mieszka, po swój stan umysłu, który sprawia, że jest dziś tym, kim jest. Prawda, jaka wynika z jego historii doprowadzi do bardzo osobistej definicji sukcesu i samospełnienia.
Treści udostępniane będą globalnie w mediach społecznościowych. Odbiorcy zachęcani będą do przyłączenia się do rozmowy o tym, co oznacza być mężczyzną w 2020 roku i w przyszłości.
Zapach BOSS Bottled Eau de Parfum dostępny jest w pojemnościach: 50 ml, 100 ml i 200 ml w cenach odpowiednio ok. 339 zł, ok. 439 zł i ok. 652 zł.
BOSS BOTTLED Eau de Parfum jest dostępna w autoryzowanych perfumeriach Sephora i Douglas oraz w sklepach internetowych www.sephora.pl i www.douglas.pl