Nowe perfumy marki BOSS – odważ się być sobą!

BOSS Parfums wprowadza do rodziny BOSS Bottled drzewno-korzennną wodę perfumowaną dla odważnych, ambitnych i nowoczesnych mężczyzn. Zapach firmuje sam Chris Hemsworth, więc możemy być pewni, że we flakoniku znajdziemy coś naprawdę wyjątkowego. 

BOSS Chris Hemsworth
Chris Hemsworth – globalny ambasador BOSS Bottled.

Co sprawia, że jesteś tym, kim jesteś? W świecie, w którym droga do samospełnienia jest bardziej zróżnicowana niż kiedykolwiek wcześniej, każdy mężczyzna ma swobodę być takim człowiekiem, jakim chce. Możliwości i wyzwania, jakie napotyka, a także wybory, jakich dokonuje w tej podróży, wzbogacają jego osobistą historię.   

Dzięki wprowadzeniu Wody Perfumowanej BOSS Bottled marka BOSS zachęca każdego Współczesnego Mężczyznę do dzielenia się swoimi inspiracjami, pasjami i wartościami, jak również do ujawnienia, w jaki sposób urzeczywistnia swoje cele i marzenia.   

Chris Hemsworth, globalny ambasador BOSS Bottled, uosabia wizję Współczesnego Mężczyzny – nowoczesnego i wielowymiarowego. Australijski aktor osiągnął zawodowy sukces, ceni wartości rodzinne i jest zaangażowany społecznie. Udaje mu się zachować w tym wszystkim równowagę: karierę na dużym ekranie łączy z oddaniem swojej żonie i dzieciom oraz z pasją do sportu. Dodatkowo aktywnie wspiera charytatywne inicjatywy na rzecz ochrony zdrowia i dzikiej przyrody.  

„Zawsze utożsamiałem się z wartościami kampanii BOSS Man of Today, tj. z tym, że wszyscy jesteśmy autorami swojej historii, więc każdy powinien pozostać wiernym temu, kim jest i nie pozwalać, żeby inni ludzie definiowali, czym dla niego jest sukces” –  twierdzi Chris Hemsworth.

Dążenie Chrisa, by w pełni wykorzystać każdą chwilę i podążać swoją drogą jest nie tylko inspiracją, lecz także przypomnieniem, że każdy mężczyzna to „Man of Today” na swój własny sposób.

Chris HemsworthChris Hemsworth

Nowy zapach

Wyrafinowana drzewno-korzenna kompozycja Wody Perfumowanej BOSS Bottled jest dziełem mistrzyni perfumiarstwa Honorine Blanc. Zapach nadaje nową intensywność ponadczasowej, oryginalnej, ciepłej i wibrującej kompozycji BOSS Bottled.  

Erupcję aromatów jabłka i bergamotki skontrastowano z esencją czarnego pieprzu, by rozbudzać zmysły. Korzenne serce rozwija się uzależniającymi olejkami kasztana, kardamonu i cynamonu, po czym ewoluuje w nuty głębi: ciemny wetiwer oraz piżmo pozostawiające na skórze skórzane i dymne wykończenie.  

Mocno skoncentrowane, ekskluzywnie pozyskiwane składniki naturalne uzyskano za pomocą innowacyjnych metod ekstrakcji, aby stworzyć wyjątkowy, luksusowy zapach obdarzony zaskakująco współczesnymi aspektami.

Legendarny flakon BOSS Bottled wypełniono płynem o szarym zabarwieniu w ciepłym kasztanowym odcieniu, który współbrzmi z głęboko męskimi tonacjami Wody Perfumowanej. Korek ze szczotkowanego złota stanowi wyrafinowany końcowy akcent flakonu.

Szlachetna kompozycja oferująca sugestywną harmonię siły i wyrafinowania stworzona została
z myślą o zmotywowanych, ambitnych, współczesnych mężczyznach, którzy podejmują każde wyzwanie losu.  

BOSSBOSS BOTTLED EAU DE PARFUM

Śmiała kampania reklamowa

Nowy spot reklamowy BOSS Bottled jest dziełem wielokrotnie nagradzanego reżysera Jamesa Graya. Film nakręcony w wielkomiejskiej scenerii Nowego Jorku przedstawia wizualny dialog między wewnętrznym a uzewnętrznionym życiem mężczyzny.  

W prywatnym apartamencie i mknąc ulicami miasta, Chris Hemsworth obmyśla nadchodzący dzień dzień i przygotowuje się fizycznie i psychicznie, aby zbliżyć się o krok do realizacji swoich celów. Bohater mówi nam: „Każdy dzień należy do ciebie – wykorzystaj go”, gdy wychodzi do świata pełnego możliwości.   

Twórcą zdjęć reklamowych jest znany fotograf mody Craig McDean, który wykonał dwie efektowne fotografie: Wody Perfumowanej i Wody Toaletowej, prezentujące portret Chrisa z flakonem zapachu na tle panoramy Nowego Jorku.   

Co sprawia, że jesteś tym, kim jesteś?

Nową kampanię wzmacnia inspirujący projekt #ManOfToday Stories, który rozpoczął się 
w październiku. Ta ciekawa inicjatywa ma na celu połączenie głosów mężczyzn z całego świata, aby ukazać uniwersalny charakter współczesnej męskości. 

BOSS Parfums wesprze młodych artystów ze szkół filmowych w pięciu dużych miastach i zachęci wszystkie grupy studentów do stworzenia jednego rozdziału unikatowych historii. Każdy rozdział będzie się składał z portretów i treści wideo, prezentujących różne męskie postacie: celebrytów, influencerów, a także mężczyzn należących do lokalnej społeczności.  

Każdy mężczyzna zaprezentuje wiele różnorodnych aspektów swojego życia: od miasta, w którym mieszka, po swój stan umysłu, który sprawia, że jest dziś tym, kim jest. Prawda, jaka wynika z jego historii doprowadzi do bardzo osobistej definicji sukcesu i samospełnienia.     

Treści udostępniane będą globalnie w mediach społecznościowych. Odbiorcy zachęcani będą do przyłączenia się do rozmowy o tym, co oznacza być mężczyzną w 2020 roku i w przyszłości.    

Zapach BOSS Bottled Eau de Parfum dostępny jest w pojemnościach: 50 ml, 100 ml i 200 ml w cenach odpowiednio ok. 339 zł, ok. 439 zł i ok. 652 zł. 

BOSS BOTTLED Eau de Parfum jest dostępna w autoryzowanych perfumeriach Sephora i Douglas oraz w sklepach internetowych www.sephora.pl i www.douglas.pl

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

PROMOCJE

150. rocznica powstania kultowych Levi’s 501

To, co zaczęło się w 1873 roku od patentu na miedziane nity do spodni roboczych, w ciągu ostatnich 150 lat stało się najbardziej ikonicznym i wpływowym elementem mody, jaki kiedykolwiek powstał. Jeansy 501® to podstawa każdego stylu - charakteryzuje się wolnością, łamie zasady, granice czasu i kultury.

PROMOCJE

Przygoński „sprawdza się” nie tylko w rajdach

Odcinki specjalne, zmieniające się warunki pogodowe, trudności techniczne z maszyną to tzw. chleb powszedni kierowcy rajdowego. Jakub Przygoński, utytułowany kierowca rajdowy, wie o tym, jak mało kto. Sprawdza  się jednak nie tylko na wymagających i wyczerpujących wyścigach. W ramach kampanii „Prowadź się zdrowo” zachęca również Polaków do sprawdzenia swojej wątroby.

PROMOCJE

Huawei FreeBuds 5i – nowa odsłona cenionych słuchawek bezprzewodowych

Huawei CBG Polska wprowadza do Polski najnowsze dokanałowe słuchawki bezprzewodowe – HUAWEI FreeBuds 5i. Ten model czerpie garściami ze swojego bardzo udanego poprzednika, jednocześnie oferując szereg zmian, na których skorzysta każdy ich użytkownik.

PROMOCJE

Aktywność fizyczna kluczem do wzmocnienia wydajności mózgu

Badania ASICS pokazują, że regularne ćwiczenia zwiększają możliwości ludzkiego mózgu. W przełomowym, globalnym eksperymencie wzięli udział zawodnicy z całego świata, którzy na co dzień uprawiają sporty „umysłowe”, jak e-sport, scrabble czy szachy. Podejmując aktywność fizyczną, wszyscy zauważyli radykalną poprawę funkcji poznawczych, samopoczucia i wydajności. Przełożyło się to korzystnie na wyniki uzyskiwane w docelowych dyscyplinach.

REKLAMA