Średnia sprzedaż „Men’s Health” w 2012 roku wyniosła blisko 59 tysięcy egzemplarzy miesięcznie i była o blisko 20% wyższa niż liczba egzemplarzy sprzedawanych przez drugi w zestawieniu magazyn „Playboy”, o prawie jedną czwartą wyższa niż sprzedaż pisma „CKM” i o ponad 30% wyższa od sprzedaży kolejnego w rankingu miesięcznika „Logo”.
Sprzedaż ogółem lifestylowych miesięczników dla mężczyzn w 2012 roku według raportu ZKDP |
|
Tytuł |
Liczba egzemplarzy |
Men's Health |
58 985 |
Playboy |
47 869 |
CKM |
45 016 |
Logo |
40 292 |
Współautorami tego bezprecedensowego sukcesu jesteście wy – nasi wierni Czytelnicy. Wielkie dzięki, że jesteście z nami! Obiecujemy, że zrobimy wszystko, aby rok 2013 również należał do MH!
MH
Komentarze
Mens Health, 2013-03-14 12:19:55
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?