ManFoot – stopy na męskiej ścieżce

Męskie stopy pracują równie ciężko, jak kobiece przenosząc nas z miejsca na miejsce i dźwigając całe nasze ciała. Dlaczego więc mężczyźni nie dbają o nie tak, jak powinni? Może brakuje świadomości, a może nie było do tej pory odpowiednich produktów, stworzonych dla mężczyzn.

manfoot fot. materiały prasowe

Jeżeli jesteś fizycznie aktywny, to w sposób wyjątkowo silny „dajesz swoim stopom w kość” – warto wtedy zadbać o nie w sposób szczególny. Mięśnie i ścięgna powinny być wzmocnione ćwiczeniami i masażami, a skóra uelastyczniona składnikami odżywczymi zawartymi w kremach lub żelach.

Gdy pracujesz stacjonarnie i spędzasz kilkanaście godzin dziennie w zakrytym obuwiu, prawie na pewno twoim problemem jest potliwość. Na stopach znajduje się największe zagęszczenie gruczołów potowych na centymetr kwadratowy skóry – na każdej stopie jest ich ponad 200 tysięcy. Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że stopy mocno się pocą. To prowadzi do powstawania nieprzyjemnego zapachu, a także utrudnia zachowanie właściwej higieny - ciepło i wilgoć sprzyjają namnażaniu się bakterii i grzybów. Dlatego tak ważne jest stosowanie środków o działaniu antybakteryjnym – to główna funkcja dezodorantów do stóp. W ten sposób zapewniają higienę i eliminują przykry zapach. Wygodnym rozwiązaniem jest antybakteryjny dezodorant ManFoot ze srebrem to produkt, który powinien być w każdej męskiej torbie treningowej obok żelu pod prysznic. Ważne, że to produkt 2w1, którym można odświeżyć zarówno stopy jak i buty.  A jeżeli nadmierna wilgotność stóp Ci przeszkadza, rozwiązaniem są antyperspiranty, które blokują gruczoły potowe.

Problemem męskich stóp są też często zrogowacenia. Jeżeli nie masz cierpliwości do ścierania skóry tarką, możesz zastosować złuszczające skarpetki, które wystarczy założyć na 60 minut (można w tym czasie w nich chodzić i wykonywać normalne czynności domowe), zdjąć i spłukać, a zrogowaciała skóra sama złuszczy się w ciągu kilku dni zostawiając stopy gładkie.

manfoot.eu

Zobacz również:
Will Ahmed, założyciel marki Whoop – producenta monitorów aktywności – wykorzystuje dane, by idealnie dopasować trening.
ZOBACZ WIĘCEJ
REKLAMA